Ланцюги протиковзання для коліс силіконові Вітол TPU R13, R14, R15 (XLT-3)
Арт.: XLT-3 |
Рейтинг: 0,0 |
0 відгуків |
про наявність
Ваш email адрес:
- Самовивіз з магазина - безкоштовно
- Кур'єрська доставка - ціна 70 грн.
- Доставка на відділення Нової Пошти - ціна 100 грн.
- Доставка за адресою Новою Поштою - за тарифами перевізника
- Від виробника
- Обмін/повернення протягом 14 днів
- Оплата готівкою
- Післяплата
- Онлайн оплата карткою Visa або MasterCard.
В комплекті: 2 шт.
Підходить колесам розміром:R13 | R14 | R15 |
---|---|---|
185/70 | 195/60 | 185/60 |
185/60 | ||
185/65 | ||
195/50 |
Функціонально колісні ланцюги - це знімний протектор, що дає можливість перетворити звичайну шосейну покришку в колесо для бездоріжжя. Конструктивно це ланцюг, часто армована, пов'язана так, щоб рівномірно обплітають шину по всьому колу.
Призначення ланцюгів - значно збільшити зчіпні властивості коліс на льоду, по пухкому снігу, глибокої бруду і пр.Напрімер, обмерзлі круті підйоми, без колісних ланцюгів долати суперпроблематічно навіть на шиповану гуму.
Перш за все, колісні ланцюги діляться на два класи: «жорсткі» і «м'які» .
У перших в якості поперечок використовуються власне ланцюга, а у других - армовані гумові «грунтозацепи».
Все індивідуально і залежить, перш за все, від умов їзди. Так, «жорсткі» ланцюга краще пристосовані під бездоріжжя, ніж «м'які» , зате не дозволяють рухатися зі швидкістю понад 40 км/год. «М'які» дають можливість їхати зі швидкістю до 80 км/год і набагато менше, ніж «жорсткі» , «їдять» гуму. Тому тому, хто з'їхав з шосе і пішов місити глибоке бездоріжжя, краще підійде «жорсткий» варіант. Тому ж, хто їздить так, де постійно чергуються ділянки рівній доріг і раскисшей путівця (наприклад, в області), більше підійдуть «м'які».
Ланцюги розрізняються за класами - для легкових автомобілів, для позашляховиків і для вантажівок. Але тут відіграє роль, в першу чергу, розмір колеса: ланцюг покриває від двох до чотирьох типорозмірів по радіусу. Крім того, для позашляховиків і вантажівок ланцюга роблять з великими ланками, часто ставлять додаткові шипи.
Ланцюги розкладаються перед колесами однієї осі точно уздовж осі руху - так, щоб замки на зовнішній бічній ланцюга перебували з зовнішньої сторони (по борту) і « дивилися »вперед. Гачок задньої бічного ланцюга повинен бути з внутрішньої сторони (до днища). Далі потрібно заїхати колесами на ланцюгу так, щоб зупинитися в 20-30 см від їх кінця. Після цього слід надіти більшу частину ланцюга на колесо і зачепити гачок з внутрішньої сторони. Потім потрібно розправити всі ланки на колесі (у «м'яких» - надіти регулювальний трос/ланцюг), після чого зачепити замок зовнішньої бокової цепі.Затем потрібно зробити «прокатку», проїхавши 10-50 м, щоб ланцюг вляглася, після чого знову підтягти замки.
Що стосується автомобіля, то тут головну небезпеку становить порушення інструкцій і несправні замки ланцюгів. Не можна перевищувати швидкість, яку наказує інструкція до ланцюга. В цьому випадку під дією відцентрової сили ланцюг може «відриватися» від колеса і бити по колісній арці.
Ланцюги на колеса | |
Сумісність із радіусами | R 13 R 14 R 15 |
Параметри гуми | 185/60 R14 185/60 R15 185/65 R14 185/70 R13 195/50 R14 195/60 R14 |