Гарантія, заява на повернення / обмін товару
Зв'язатися з Відділом обміну та повернення товарів
можливо по e-mail: delivery@avtoradosti.com.ua
Гарантія:
Магазин «Авторадості» реалізує виключно високоякісні товари, які виготовляються відомими компаніями. Більшість товарів в асортименті магазина супроводжується офіційною гарантією від виробника. Термін гарантії різний для різних груп і брендів товарів, а також знаходиться в прямій залежності від сервісної політики виробника. Тому ми радимо Вам попередньо уточнювати термін гарантії в характеристиках товару на сайті або у менеджера, який виконує Ваше замовлення.
Повернення / обмін:
Інтернет-магазин «Авторадості» намагається створити для всіх своїх клієнтів прозорі та дружні умови обміну та повернення товарів. Ми
створили дуже детальну форму повернення для того, щоб ця процедура проходила правильно, без похибок и накладок. Вірно заповнена Вами
форма повернення сприяє вирішенню проблеми належним чином і в максимально короткий термін, а також більш детальному аналізу ситуації з нашого
боку.
Ми розуміємо, що деякі дефекти товарів дуже важко визначити в момент отримання у відділенні «Нової пошти». Також ми розуміємо, що частина
проблем із товаром може виявитись вже після того, як закінчаться обумовлені законодавством України 14 днів. У таких випадках ми завжди йдемо
назустріч клієнту і відступаємо від закону на вашу користь. Просимо Вас зберігати товар у належному вигляді, не рвати упаковку, зберігати коробку, не
обклеювати покупку скотчем і ніякими іншими способами не позбавляти її товарного вигляду. Це дуже сприяє безпроблемному і швидкому здійсненню процедури
повернення. Ми завжди раді допомогти кожному клієнту і готові вирішувати всі спірні питання на Вашу користь.
Порядок повернення товару:
- Заповнити Заяву на повернення
- Додати до нього копію товарного чека або видаткової накладної
(ця функція доступна на другому етапі подачі заяви) -
Покупцям у Києві необхідно передати товар що повертається до магазину, в якому він був придбаний:
вул. Энтузіастів, 5
вул. Кирилівська, 64
Товари доставлені кур'єром по Києву можуть бути повернені до одного з магазинів. - Покупці з регіонів можуть здійснити повернення в будь-якому відділенні "Нова Пошта" - назвавши початковий номер ЕН.
Або відправити товар службою «Нова пошта» у відділення №384, (Київ, вул. Віскозна, 17) на ім'я отримувача, від якого отримували замовлення.
Після цього обов'язково повідомте номер декларації менеджеру магазина.
Нижче деякі факти та умови:
Категорично заборонено обклеювати упаковку товару скотчем і робити на ній будь-які написи! Такий товар не підлягає поверненню, і ми не будемо забирати його із відділення компанії-перевізника. Зверніть увагу, що витрати на доставку товару назад сплачуються вами (окрім тих випадків, коли ви повертаєте бракований товар або товар, який не відповідає замовленню). Якщо ви не оплатите доставку або вкажете оплату при отриманні, ми не отримаємо посилку, вона повернеться відправнику.
Ми компенсуємо вартість товару що повертається не пізніше, ніж через 10 робочих днів із моменту, коли ми його отримаємо. Впродовж цього відрізку часу ми маємо право провести експертизу з метою встановлення якості товару і збереженні його споживчих властивостей. Повернення грошей можливе лише на підставі заповненої заяви із зазначенням ПІБ, і тільки при пред'явленні вами документа, що посвідчує особо (або його копії).
УВАГА! Пересилку товару що повертається сплачуєте ВИ (окрім випадків повернення товару який не відповідає замовленню або має скритий дефект, котрий не можливо було виявити при отриманні у відділенні Нової пошти). Посилки, що були відправлені за наш рахунок, а також із вказаною післяплатою ми не будемо отримувати із відділення Нової пошти.