Ланцюги протиковзання та інші противобуксовочную пристрої

27.11.2015
Далеко не по кожній зимовій дорозі можна проїхати без спеціальних пристосувань. Ні зимові шини, ні наявність на них шипів не гарантують, що Ваш автомобіль проїде по ожеледі або по глибокого шару снігу. Екстремальні умови вимагають підвищення прохідності авто, і в цьому можуть допомогти ланцюги проти ковзання.

До категорії ланцюгів протиковзання можна віднести кілька схожих за своєю функцією пристроїв. Це традиційні ланцюги на все колесо, пластикові ремені проти ковзання, сталеві ремені проти ковзання. Крім того, умовно до ланцюгів можна віднести та траки різного роду. Про те, чим відрізняються ці конструкції, розповімо нижче. Ця класифікація описує насамперед спосіб установки на колесо, і в набагато меншому ступені враховує матеріал.

Наприклад, традиційні ланцюги на колеса зазвичай виготовляються з металу, проте абсолютно аналогічна конструкція може бути зроблена і з силікону. Цей тип ланцюгів найбільш поширений, і серед його достоїнства - рівномірний розподіл по всій поверхні колеса, надійність, і хороші зчіпні властивості. Але є і недоліки: не завжди виходить швидко і зручно надіти ланцюг на колесо. Особливо яскраво проявляється цей недолік, якщо ви не встановлюєте ланцюги проти ковзання завбачливо перед складною ділянкою дороги, а хочете надіти ланцюги на вже загрузлий автомобіль. Для якісної установки ланцюги проти ковзання на все колесо потрібно спершу закріпити її на колесі, а потім затягнути повторно після того, як проїдете 5-10 метрів. Якщо цього не зробити, погано затягнутий ланцюг, піддавшись навантаженні, може розірватися, і навіть пошкодити автомобіль.

Ланцюги на колеса відрізняються за розмірами. Кожен розмір ланцюгів призначений для установки на чітко визначені розміри коліс. Для того, щоб купити ланцюги протиковзання, потрібно знати параметри гуми, на яку будуть встановлюватися ланцюга.



Ремені на колеса діляться залежно від матеріалу на пластикові та металеві. Гідність ременів полягає в легкості і швидкості установки - їх можна встановити практично в будь-якій ситуації. Це обумовлено їх конструкцією - вони ставляться не на все колесо цілком, а локально на окрему частину колеса. Саме тому їх набагато простіше встановити на вже буксує на проблемній ділянці дороги автомобіль. В одному комплекті можна купити ремені на колеса в кількості від 4 до 10, таким чином ви можете встановити в залежності від потреби потрібну кількість ременів.

Недолік: пластикові ремені встановлюються тільки на легкосплавні диски, оскільки гострий край кованих дисків може порвати ремінь при навантаженні.

Конструкція сталевих ременів (званих також браслетами) нічим не відрізняється від конструкції пластикових, а відрізняються вони великим розміром ланки - воно перевершує навіть розмір ланок класичного ланцюга. Це призводить до збільшення «чіпкості» - автомобіль легше подолає проблемну ділянку. Але плавність ходу, і як наслідок, комфортність їзди істотно знижуються. Пластикові ремені є універсальними. Металеві ж потрібно підбирати за розміром колеса.



Класичні ланцюга також можна диференціювати за величиною ланки, які у різних моделей складають від 4 до 10 мм. Чому це важливо? Більш велике ланка знижує комфорт їзди, але збільшує чіпкість. Більш велика ланка міцніше, ніж ланка меншого розміру. Однак не варто скидати з рахунків якість металу, з якого виготовлено ланка. Як показує практика, ланка 4мм від ланцюга італійського виробника Jope буде міцніше ланки в 6 мм побратима з Піднебесної. Також потрібно брати до уваги, що в авто з великим розміром дисків і низько профільною гумою обсяг вільного простору в арці обмежений. І, можливо, ланцюг з великим ланкою може затирати в крайніх виворотах руля.



Крім ланцюгів протиковзання і ременів, ми розглянемо такі протибуксовочні пристрої, як трапи. Вони не вимагають установки на колесо, а підкладаються під нього, за рахунок цього застосовуються виключно коли автомобіль вже загруз в снігу. Являють собою пластини з пластику з зубцями, які з'єднуються між собою. Об'єднавши від 2 до 6 трапів, можна створити протибуксовочне покриття потрібної вам довжини. Одна сторона трапів забезпечена зубцями, що фіксують їх на слизькій поверхні, а друга адаптована для кращого зчеплення з протектором шин. Вибираючи трапи, потрібно дивитися на їх максимальну вантажопідйомність, і співвідносити цей параметр з вагою свого автомобіля.



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено