Новини

30.06.2022
Як на передній, так і задній осі в кожній машині є стабілізатор поперечної стійкості. Цей механізм зі стійок та важеля на пружинах з'єднується з кузовом авто (важелем) та іншими елементами підвіски (стійками). Збереження стабільності кузова як у стані статики, так і під час руху здійснюється завдяки скручування стійок. У такому разі, при навантаженні на одне з коліс, на протилежне колесо прикладається така сама сила. Якщо всі елементи механізму працюють справно, машина не перевернеться на бік. Але, на жаль, у процесі експлуатації транспортного засобу із стійками нерідко виникають проблеми.
23.06.2022
Котушка запалювання є важливим конструктивним елементом системи запалювання двигуна. Вона відповідає за трансформацію низької напруги бортової мережі авто на більш високу. Це забезпечує появу іскри між свічками запалення, необхідної для запалювання паливно-повітряної суміші. Звичайно, при проектуванні таких модулів враховуються умови їх роботи і тому деталі відрізняються високою зносостійкістю, однак вони з часом виходять з ладу і потребують заміни. Найбільш популярними причинами виходу з ладу котушок запалення є: свічка запалювання, у якій підвищений опір. Воно може спровокувати пробій шару ізоляції на котушці.
16.06.2022
Пружини підвіски є конструктивно простим елементом, який відрізняється невисокою вартістю, характеризується тривалим терміном експлуатації і потребує заміни вкрай рідко. Однак, вони все ж таки є важливими деталями авто і вимагають до себе уваги. У середньому, пружини підвіски "виходжують" 2 комплекти амортизаторів і потребують перевірки на рубежі 100 тис. км пробігу. Щоправда, термін їх експлуатації може значно відрізнятися, оскільки на ступінь зношування деталі впливає безліч факторів. А навіщо потрібні пружини підвіски? Насамперед вони відповідають за прийом енергії від шасі та забезпечення плавності ходової під час руху.
09.06.2022
Підвіска являє собою пристрій, який є своєрідною передатною ланкою між колісною системою та кузовом транспортного засобу. Вона покликана збільшувати комфорт при пересуванні (забезпечує плавність ходу), сприяє стійкості у русі та збільшує прохідність машини. Адже навіть під час руху ідеально рівною трасою поштовхи і коливання є неминучими, не кажучи вже про нерівні дороги в сільській місцевості. Для виконання поставлених перед нею завдань підвіска має 3 основні групи конструктивних елементів, серед яких: Пружні елементи підвіски. Йдеться про ресори та пружини, які покликані забезпечити комфорт під час руху по нерівній дорозі.
02.06.2022
Автомобіль є досить складним пристроєм, до його складу входить безліч вузлів і деталей. У результаті багатьох з них утворюється тертя, яке може з часом нашкодити деталям того чи іншого вузла. Щоб запобігти розвитку такого сценарію в механічних системах машин використовуються мастильні матеріали, у тому числі трансмісійне масло. Олива для коробки - готове рішення для забезпечення трансмісії оптимальних умов для ефективної, довговічної роботи. Така олива для коробки передач покликана забезпечувати відведення тепла, диспергування домішок, антикорозійний захист та високий антифрикційний ефект.


Повернутися до архіву

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено