Новини
30.06.2022 |
Як на передній, так і задній осі в кожній машині є стабілізатор поперечної стійкості. Цей механізм зі стійок та важеля на пружинах з'єднується з кузовом авто (важелем) та іншими елементами підвіски (стійками). Збереження стабільності кузова як у стані статики, так і під час руху здійснюється завдяки скручування стійок. У такому разі, при навантаженні на одне з коліс, на протилежне колесо прикладається така сама сила. Якщо всі елементи механізму працюють справно, машина не перевернеться на бік. Але, на жаль, у процесі експлуатації транспортного засобу із стійками нерідко виникають проблеми. |
23.06.2022 |
Котушка запалювання є важливим конструктивним елементом системи запалювання двигуна. Вона відповідає за трансформацію низької напруги бортової мережі авто на більш високу. Це забезпечує появу іскри між свічками запалення, необхідної для запалювання паливно-повітряної суміші. Звичайно, при проектуванні таких модулів враховуються умови їх роботи і тому деталі відрізняються високою зносостійкістю, однак вони з часом виходять з ладу і потребують заміни. Найбільш популярними причинами виходу з ладу котушок запалення є:
свічка запалювання, у якій підвищений опір. Воно може спровокувати пробій шару ізоляції на котушці. |
16.06.2022 |
Пружини підвіски є конструктивно простим елементом, який відрізняється невисокою вартістю, характеризується тривалим терміном експлуатації і потребує заміни вкрай рідко. Однак, вони все ж таки є важливими деталями авто і вимагають до себе уваги. У середньому, пружини підвіски "виходжують" 2 комплекти амортизаторів і потребують перевірки на рубежі 100 тис. км пробігу. Щоправда, термін їх експлуатації може значно відрізнятися, оскільки на ступінь зношування деталі впливає безліч факторів.
А навіщо потрібні пружини підвіски?
Насамперед вони відповідають за прийом енергії від шасі та забезпечення плавності ходової під час руху. |
09.06.2022 |
Підвіска являє собою пристрій, який є своєрідною передатною ланкою між колісною системою та кузовом транспортного засобу. Вона покликана збільшувати комфорт при пересуванні (забезпечує плавність ходу), сприяє стійкості у русі та збільшує прохідність машини. Адже навіть під час руху ідеально рівною трасою поштовхи і коливання є неминучими, не кажучи вже про нерівні дороги в сільській місцевості.
Для виконання поставлених перед нею завдань підвіска має 3 основні групи конструктивних елементів, серед яких:
Пружні елементи підвіски. Йдеться про ресори та пружини, які покликані забезпечити комфорт під час руху по нерівній дорозі. |
02.06.2022 |
Автомобіль є досить складним пристроєм, до його складу входить безліч вузлів і деталей. У результаті багатьох з них утворюється тертя, яке може з часом нашкодити деталям того чи іншого вузла. Щоб запобігти розвитку такого сценарію в механічних системах машин використовуються мастильні матеріали, у тому числі трансмісійне масло. Олива для коробки - готове рішення для забезпечення трансмісії оптимальних умов для ефективної, довговічної роботи. Така олива для коробки передач покликана забезпечувати відведення тепла, диспергування домішок, антикорозійний захист та високий антифрикційний ефект. |
Повернутися до архіву