Котушки запалювання: чому вони виходять із ладу і як це діагностувати?

23.06.2022
Котушка запалювання є важливим конструктивним елементом системи запалювання двигуна. Вона відповідає за трансформацію низької напруги бортової мережі авто на більш високу. Це забезпечує появу іскри між свічками запалення, необхідної для запалювання паливно-повітряної суміші. Звичайно, при проектуванні таких модулів враховуються умови їх роботи і тому деталі відрізняються високою зносостійкістю, однак вони з часом виходять з ладу і потребують заміни. Найбільш популярними причинами виходу з ладу котушок запалення є:

  • свічка запалювання, у якій підвищений опір. Воно може спровокувати пробій шару ізоляції на котушці. Це може, у свою чергу, призвести до втрати потужності та нестабільної роботи двигуна;
  • свічка запалювання потребує заміни внаслідок природного зношування. Внаслідок експлуатації свічки між електродами збільшується зазор. Його утворення призводить до збільшеного тиску на котушку запалювання, відповідно, щоб утворилася потужна іскра, потрібна більша напруга;
  • вони були пошкоджені внаслідок надмірних вібрацій двигуна. Цьому могли також сприяти зношені демпферні подушки;
  • перегрів котушок внаслідок впливу високих температур через роботу двигуна. Постійна робота двигуна в умовах граничних температур значно скорочує ресурс котушок;
  • в котушку потрапило моторне масло з клапанної кришки або конденсат із системи кондиціювання.

  • Також не варто очікувати, що довго прослужить котушка від невідомого бренду або просто неякісний виріб. Що ресурс, що надійність таких деталей явно не “на рівні”.

    Як перевірити коректність роботи котушки?


    Якщо є сумніви, що котушка запалювання авто справна, слід провести діагностику. Для цього необхідно:

  • зчитати коди помилок за допомогою сканера та зняти показання з котушок запалювання. Коди є лакмусом, який дозволяє визначити, в якій конкретно деталі або системі виникла несправність. Якщо порівнювати показання котушок з номінальними значеннями, то легко можна буде визначити ту, яка з них потребує заміни;
  • покрутити котушку в руках та оцінити її на наявність механічних пошкоджень;
  • оцінити свічки запалення, перевірити наявність проміжків і дати оцінку опору бронепроводів;
  • зробити вимір напруги, що подається на котушку запалювання у той час, як запалення включено;
  • виконати вимір опору обмоток котушки (первинної та вторинної). Ці маніпуляції проводяться за допомогою мультиметра. Якщо показання не входять у допустимий діапазон, варто купити нову деталь.


  • Як замінити котушку запалювання?


    Краще не ризикувати та довірити заміну котушки запалювання фахівцю СТО, який знає всі особливості та нюанси даної процедури. Майстер не тільки оперативно впорається з цим завданням, але й гарантує роботу. Якщо можливості делегувати це завдання немає, тоді слід:

  • від'єднати роз'єм подачі живлення на котушку і викрутити гвинти. Все це робиться при вимкненому запалюванні авто;
  • зняти котушку, піднявши її з посадкового місця;
  • на посадкову поверхню нової деталі та її роз'єм живлення нанести діелектричне мастило;
  • розмістити нову деталь на посадкове місце;
  • затягнути кріпильні болти;
  • надіти роз'єм подачі живлення;
  • видалити всі помилки за допомогою сканера.

  • У нашому магазині можна придбати котушки запалювання від таких відомих брендів, як Beru, Blue Print, Bosch, Champion, DELPHI, Denso, Facet, FEBI, Magneti Marelli, Mando, Meyle, NGK, Nipparts, Profit і не тільки. Всі деталі оригінальні, тому можна не хвилюватися про якість та справність. Зручний інтерфейс сайту дозволяє швидко знайти потрібну запчастину. Якщо це не вдається, то менеджери завжди готові прийти на допомогу та проконсультувати з усіх питань.


    Читати інші новини...

    У вашому кошику
    Корзина пуста
    Інформація
    Потрібна інформація не знайдено