Модуль управління замком капота HCU-230 TEC Electroniks
Арт.: ca 19279 |
Рейтинг: 0,0 |
0 відгуків |
про наявність
Ваш email адрес:
- Доставка на відділення Нової Пошти - за тарифами перевізника
- Доставка за адресою Новою Поштою - за тарифами перевізника
- Від виробника
- Обмін/повернення протягом 14 днів
- Оплата готівкою
- Післяплата
- Онлайн оплата карткою Visa або MasterCard.
-
TEC
- Всі автосигналізації TEC
- GPS-модуль Глонасс-270 (Prizrak)
- Автомобільна сигналізація GSM Prizrak-700 TEC Electronics
- Автомобільна сигналізація GSM Prizrak-710 TEC Electronics
- Автомобільна сигналізація GSM Prizrak-730 TEC Electronics
- Автомобільна сигналізація GSM Prizrak-740 TEC Electronics
- Автомобільна сигналізація GSM Prizrak-810 TEC Electronics
- Автомобільна сигналізація GSM Prizrak-830 TEC Electronics
- Автосигналізація без брелока Prizrak-840 TEC Electronics з сиреною
- Адаптер CAN-шини AutoCAN F 2v TEC Electroniks
- Адаптер CAN-шини AutoCAN F 6v TEC Electroniks
- Адаптер CAN-шини Cantec F1
- Модуль управління замком капота HCU-230 TEC Electroniks
Підкапотний модуль HCU-230 - призначений для управління додатково встановленим електромеханічним замком капота. Модуль працює в комплексі з системами Prizrak-5xx, Prizrak-7xx і Prizrak-8xx. Зв'язок між підкапотним модулем і Prizrak-му здійснюється по цифровій шині TP-BUS, застосовується шифрований двосторонній інформаційний обмін.
Підкапотний модуль HCU-230 дозволяє реалізувати додаткову цифрову блокування двигуна. Увага! Вироби Prizrak сумісні з підкапотним модулем HCU-230 починаючи з версії v6.4.xxx. Потужна силова група для надійної роботи одночасно з декількома замками капота. Комплектуючі від виробників автомобільних компонентів зі світовим ім'ям AMP, Tyco. Управління додатковим реле блокування. 100% влагозащищенность. Гідроізоляція роз'ємів. Гарантована стабільна робота в температурному діапазоні від -40 до 125С, незалежно від місця розташування в підкапотному просторі.
Алгоритм управління електромеханічним замком капота: Замок капота закривається при постановці а/м на охорону (замиканні ЦЗ) і при спрацьовуванні блокування двигуна, а відкривається після аутентифікації (введення PIN-коду і/або впізнання радіопозначки). Закриття замку капота не здійснюється, якщо капот відкритий.