Автомобільний музей слави: винаходи, які носять імена своїх творців. Дизель

12.03.2020

Ідея створення нового типу двигуна приходила в голову не одному поколінню вчених. Нікого не влаштовувало, що парові машини, практично 90% енергії, доступної в паливі, витрачали марно. Дизель, будучі не тільки теоретиком, але у ризиковим практиком, прагнув зробити новий раціональний двигун. Хоча перший прототип на парах аміаку вибухнув і мало не вбив свого творця, це не зупинило інженера. Через кілька років наполегливої ​​роботи винахідник зумів розробити унікальний агрегат, який сьогодні ми зі звичкою називаємо дизельним двигуном.

Рудольф Крістіан Карл Дизель (1858-1913) - німецький інженер і винахідник, творець унікального двигуна внутрішнього згоряння. Нічого дивного, що прізвищем винахідника тепер позначають весь сегмент поршневих ДВС, що працюють за принципом запалення палива за допомогою стисненого повітря.

Після декількох років опрацювання, в 1892 році, він порахував, що теорія сформована і подав заявку на отримання патенту і через рік став патентовласником. У двигуні його розробки паливо впорскується в камеру згоряння в момент максимального стиснення і займається від високої температури, забезпеченої тиском.

Починаючи з 1893 року інженером було створено кілька моделей, але перший дизельний двигун, призначений для серійного виробництва, був готовий в 1897 році. Розробка була представлена ​​на Всесвітній виставці в 1900 року і одержала Гран-прі за високий ККД та зручність використання.

Дизельні машини стали справжнім тріумфом - вони знайшли застосування в промисловості, на кораблях, тепловозах і значно поповнили парк вантажної техніки. Так що, можна сміливо заявляти, що перша вантажівка зібрана завдяки появі дизельного двигуна малих розмірів.

Щоб стати частиною легкових автомобілів, знадобилося більше часу, так як потрібно було доопрацювати системи живлення, які могли б бути ефективними. До перших легкових автомобілів на дизелі відносять модель Mercedes-Benz 260 D 1936 року.

Зокрема, до появи електромобілів, відсутність дизельної версії автомобіля в модельному ряді викликало обурення. А ось що стосується вантажного транспорту, складно уявити, який ще двигун, крім дизельного, зміг би задовольнити вимоги дальнобійників. Тому, по всій видимості, створення подібної альтернативи - лишається фантазією.


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено