Про можливості взаємної заміни деталей в автомобілях

27.02.2020
Кожен автолюбитель в процесі експлуатації свого авто стикається з проблемою ремонту або ж бажанням поліпшити технічні характеристики улюбленого транспортного засобу. Ось тут-то найчастіше і виникає питання пошуку або підбору оригінальних і головне якісних автозапчастин серед величезного сучасного ринку пропозицій і варіантів їх придбання. Тут думки багатьох різняться, хтось довіряє тільки офіційним дилерам, інші купують через інтернет, треті ж банально купують необхідну запасну частину на авто ринку.

Каталог оригінальних запчастин або OE-деталь на авто ринку?


Довіра тільки до оригінальних деталей завжди крокує в ногу з їх високою вартістю, а терміни поставки можуть досягати декількох місяців. Інші простіше підходять до цього питання і шукають золоту середину, намагаючись виграти в ціні не втрачаючи в якості. Бажання перших безумовно правильне, але і воно нерідко стикається з неприємними моментами і наслідками ремонту у недобросовісних дилерів. Навіть у них нерідко бували випадки по установці неоригінальних деталей. Другі ж безумовно більше ризикують, але мають більш широке поле для творчості і можливості для так званого тюнінгу авто.

Радує той факт, що час гаражно-підвальних кооперативів практично пройшло, а підприємства з Піднебесної фактично заповнили ринок автомобільних запчастин деталями цілком пристойної якості за цінами вдвічі-втричі нижча за вартість оригіналу. Так само ніхто не відміняв можливості вирішення проблеми з ремонтом авто шляхом установки взаємозамінних деталей, вузлів і механізмів. Така взаємозамінність звичайно вимагає особливої ​​уважності і підходу до ремонту автомобіля, але не втрачає свою популярність і актуальність при бюджетному ремонті або реалізації тюнінг-проектів.

Уніфікація деталей в світі автомобільних запчастин


Автовласник може не запідозрити, що його Ford базується на одній платформі з Mazda або Volvo. Але все ж, не варто очікувати, що різні автомобілі, створені на одній платформі будуть повністю ідентичні. Такі автомобілі можуть мати різні двигуни, силову конструкцію лонжеронів і інші кузовні елементи. Хоча в силу інженерної думки такі автомобілі майже завжди збираються за одним і тим же принципом, часто вдаючись до уніфікації конструкції ходової частини, елементів підвіски, гальм і рульового управління.

Багато автовиробників для здешевлення собівартості і збільшення прибутковості об'єднуються шляхом злиття автоконцернів. Прикладів тому історія знає безліч: Renault-Nissan, Hyundai-Kia, Fiat-Chrysler-PSA і т.д. Метою таких альянсів є створення загальної платформи, уніфікації і локалізації основної бази автомобіля для подальшого випуску практично ідентичного продукту під різними торговими марками. Чи не стане парадоксальним винятком і вітчизняний автопром, який випускає десятиліттями без особливих технічних змін одну і ту ж саму модель часом не вносячи навіть кузовних змін. Серед рекордсменів, які втілювали в життя ідею по взаємозамінності деталей варто згадати автомобілі УАЗ і АвтоВАЗ.

Але повернемося все-таки до західних розробникам, чиї базові платформи зійшлися навіть з перебувають в стані вічної боротьби за якість АвтоВАЗ. Останні напрацювання з'явилися на світ не без участі фахівців і відчайдушних маркетологів з альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi і розділяють загальну платформу з багатою лінійкою автомобілів відомих моделей. Таким чином багато іменитих автовиробників в рамках корпорацій спільними зусиллями фахівців розробляють загальну платформу. Дозволяючи тим самим скоротити витрати і час розробки нової моделі, обмежуючись при цьому лише рестайлінгом.

Взаємозамінні автозапчастини для іномарок


Заслуговує на увагу той факт, що більшість автовиробників використовує в своїх автомобілях безліч взаємозамінних деталей від попередніх моделей, раніше стоять на конвеєрі. Всілякі перемикачі, датчики, дверні замки та інші механізми, успішно застосовуючи ці типові вузли та деталі в різних марках концерну . Поряд з цим багато автоконцерни оснащують свій продукт безліччю комплектуючих сторонніх виробників, наприклад: Bosch, Hella, Mann та ін. Часто не маючи можливості або бажання виготовляти всі комплектуючі для зборки на своїх потужностях.

Безліч автолюбителів часто нехтують цією перевагою і намагаються замовити саме оригінал від виробника. По двигунах зарубіжних марок можна з упевненістю сказати тільки про поршневі кільця і ​​вкладиші, які можна підібрати з інших моделей, володіючи точною інформацією про необхідні розмірах вигравши при цьому в ціні і нічого не втративши в плані надійності та якості. Те ж саме стосується ходової частини, наприклад стійки, амортизатори та інші елементи уніфікуються, іноді з мінімальними доробками, не кажучи вже про взаємозамінність всіляких гумових пильовиків, сальників тощо.

Пошук запчастин по ВИН коду транспортного засобу


За допомогою загальнодоступних каталогів сьогодні є можливість здійснюючи підбір запчастин по VIN коду. Вся інформація про виробника та характеристики машини, а також про рік випуску зашифрована в його 17 символах. Купівля запчастин відповідно до маркування виключає помилку при замовленні. Кожна оригінальна деталь в автомобілі має свій серійний ОЕМ номер, і якщо ви набуваєте не OE-запчастини, важливо дотримуватися відповідності за кодом, а не по візуальної схожості деталі.

Точне знання технічних параметрів, розмірів і маркування деталей дає можливість автовласникам не тільки поліпшити свій автомобіль, але і істотно зменшити статтю витрат на його ремонт і обслуговування. Але пам'ятайте, що є незаперечні переваги використання оригінальних деталей, рекомендованих автовиробником: це стовідсоткова сумісність. До того ж, застосування оригінальних деталей дає подальшу підтримку з боку автовиробника, навіть по закінченню гарантійного терміну експлуатації.


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено