Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Fiat Ducato '94-06
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Fiat Ducato '94-06. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Fiat Ducato '94-06
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Fiat Ducato '94-06
295953
3 892 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Інтеркулер
Тип: Інтеркулер
292593
3 336 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 790 мм
Ширина мережі: 409 мм
Глибина сітки: 32 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 790 мм
Ширина мережі: 409 мм
Глибина сітки: 32 мм
292119
2 166 грн.
Розміри радіатора: 97 x 97 x 69 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
295740
Немає в наявності
3 318 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Інтеркулер
Тип: Інтеркулер
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Fiat Ducato '94-06 ціна у Авторадості: Від 2 166 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Інтеркулер Nissens 96689 | 3 892 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 61390 | 3 336 грн. |
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90603 | 2 166 грн. |
Інтеркулер Nissens 96889 | 3 318 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.