Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Fiat Doblo '01-09
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Fiat Doblo '01-09. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Fiat Doblo '01-09
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Fiat Doblo '01-09
292088
1 817 грн.
Розміри радіатора: 140 x 106 x 23 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
094038
2 901 грн.
Виробник: Magneti Marelli ;
Якість: гарне
Якість: гарне
292669
2 704 грн.
Для оригінального номера: 55191707
Розміри радіатора: 125 x 0 x 43 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Розміри радіатора: 125 x 0 x 43 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
292585
2 403 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 650 мм
Ширина мережі: 415 мм
Глибина сітки: 34 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 650 мм
Ширина мережі: 415 мм
Глибина сітки: 34 мм
292582
2 470 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 647 мм
Ширина мережі: 415 мм
Глибина сітки: 35 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 647 мм
Ширина мережі: 415 мм
Глибина сітки: 35 мм
292104
2 033 грн.
Розміри радіатора: 115 x 71 x 33 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Норма вихлопних газів: Euro 4 (D4)
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Норма вихлопних газів: Euro 4 (D4)
291975
2 658 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 700 мм
Ширина мережі: 322 мм
Глибина сітки: 35 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 700 мм
Ширина мережі: 322 мм
Глибина сітки: 35 мм
292097
2 584 грн.
Для оригінального номера: 55180933
Розміри радіатора: 125 x 95 x 42 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Розміри радіатора: 125 x 95 x 42 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
292350
3 122 грн.
Розміри радіатора: 502 x 85 x 67 мм
Тип системи охолодження: з повітряним охолодженням
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Тип системи охолодження: з повітряним охолодженням
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Fiat Doblo '01-09 ціна у Авторадості: Від 1 817 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження масла двигуна Nissens 90700 | 1 817 грн. |
Радіатор охолодження двигуна Fiat (Nissens) 61768 | 2 901 грн. |
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90795 | 2 704 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 61766 | 2 403 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.