Самостійна антикорозійна обробка автомобіля

18.12.2023
Антикорозійна обробка автомобіля
Антикорозійна обробка представляє собою нанесення спеціальних покриттів на металеві поверхні авто, які покликані захистити їх від атмосферних впливів і, відповідно, від іржавіння. Для антикору можуть бути застосовані такі методи, як: оцинкування, фарбування, бітумні і пенетраційні покриття, включаючи перетворювачі іржі тощо. Не дивлячись на те, що призначення плюс мінус в таких методів однакове вони всі мають різні властивості, відрізняються принципом дії, наносяться різними шляхами, однак всіх їх об?єднує те, що більшість з них можна зробити самостійно не залучаючись допомогою спеціалістів.

Всі власники авто чудово розуміють, що оцинкований кузов авто не так піддається впливу корозії, оскільки нанесення цинку на метал та його контакт з атмосферним киснем створює міцну плівку з карбонату цинку, яка зношується замість металу та забезпечує його надійний захист від іржі. Щоб досягти презентабельного вигляду та забезпечити додаткові захисні властивості оцинковану поверхню покривають різними ЛФМ.

Антикорозійна обробка автомобіля Для проведення оцинкування необхідно в більшість випадків створити заводські умови - найбільш популярним способом проведення оцинкування є гаряча оцинковка. Вона проводиться шляхом занурення кузова автомобіля в цинкову ванну. При такій обробці рідкий, гарячий цинк потрапляє в приховані порожнини кузова та дозволяє досягти бажаної мети з максимальною результативністю.

Що ж до домашніх умов, то в них можна виконати холодну оцинковку. Проводиться вона шляхом нанесення цинковмісних складів, спеціальних фарб на металеву поверхню. Наноситися склади можуть валиком, пензликом, також такі засоби можуть продаватися у форматі аерозолі. За рівнем ефективності холодна та гаряча оцинковка знаходяться приблизно на одному рівні. Проте, холодна оцинковка має певні недоліки - з її допомогою не виходить обробляти приховані порожнини.

Для того, щоб захистити пороги, двері, зварні шви та інші приховані ділянки треба використовувати леткі пенетраційні склади на основі алкідних смол, масел оліфи і т.д. В цьому розрізі гарно зарекомендував себе пенетрат Мовіль. Його основою є моторна олія, оліфи, розчинник (керосин, уайт спіриту) та інгібітори (речовин, які відповідають за уповільнення перебігу корозії).

Антикорозійна обробка автомобіля Однак наразі є більш сучасні пенетранти, які мають більш вдосконалений склад та характеризується більш тривалим терміном захисту поверхні. Ці засоби розпорошуються на поверхню у вигляді туману та осідають на поверхні, взаємодіють з продуктами корозії та сприяють їх ущільненню. Якщо ви плануєте застосовувати пенетранти самостійно, тоді радимо обрати аерозолі, укомплектовані спеціальною гнучкою трубкою для розпилення в пустотах. Такі засоби відносяться до перетворювачів іржі, однак по суті саме поняття "перетворювач іржі" охоплює склади, що виготовлені на основі ортофосфорної або оксикарбонових багатоосновних кислот.

Антикорозійна обробка автомобіля Так, засоби на кислоті покликані перетворити шар іржі в грунт, який буде придатним для покриттям бітумним антикором чи фарбування. Однак в даному випадку варто зазначити, що шар іржі не може бути більше за 100 мікрон, якщо корозія лежить на металі рясним шаром, то її слід добре зачистити щіткою зі сталевою щетиною. Хоча, насправді, зачистка поверхні від іржі та бруду є обов'язковою процедурою перед нанесенням будь-якого антикорозійного покриття. Особливо вона актуальна коли мова йде про обробку днища транспортного засобу. Це пов'язано з тим, що на цій частині авто накопичується велика кількість забруднень - мова йде про землю, пісок, паливно мастильні матеріали, реагенти, які використовуються для посипання доріг зимою. Забруднення такого типу з огляду на свої хімічні та фізичні властивості можуть виступати в ролі абразивів і каталізаторів, які прискорюють корозійні процеси.

Аби обробка дала дійсно гарний результат для миття авто застосовуються лужні шампуні - після них необхідно гарно обполоснути поверхню водою та начисто витерти її. Вогнища корозії на машині гарно зачищають та обробляють кислотою або перетворювачами іржі на кислотній основі. Щоб забезпечити захист днища машини та колісних арок гарною ідеєю буде використати мастику на бітумній чи іншій основі. Такий засіб для захисту поверхні може наноситись товстим шаром та захищати днище від пошкоджень. Додатковою корисною властивістю бітумної мастики можна назвати вібродемпфірування, що сприятливо позначається також на шумоізоляційних властивостях авто.

Антикорозійна обробка автомобіля Ще одним із способів захисту поверхні від впливу хімічних реагентів є гумування (покриття шаром гуми), тут також йде мова про застосування різних бітумних складів, в тому числі, антигравійних спреїв. Однак, в класичному розумінні, гумування, це нанесення на поверхню еластичного шару з гуми, каучуку, силікону і т.д. Часто цим поняттям також охоплюється обклеювання ЛФП поліуретановою або вініловою плівкою.

Особливості вибору Антикору


Обираючи Антикор слід перш за все визначитись із сферою застосування. Так, бітумні мастики підходять для захисту днища та арок, оцинкування є правильним рішенням, коли треба організувати проміжний шар перед нанесенням мастики чи антигравію тощо.

Обираючи засіб варто не не плутати антикорозійні засоби з консервуючими. Одним із варіантів, який часто зараховують не до тієї групи є гарматне сало. Воно є бюджетним та поширеним консервирующим складом, який призначений для захисту металу від корозії, якщо техніка перебуває в ангарі при постійній температурі і не піддається впливу різних атмосферних явищ. При нагріванні понад 50 ° С, гарматне сало стає рідким, витікає назовні та не може виконувати покладені на нього завдання.

У нашому інтернет-магазині “Авторадості” Ви можете придбати: Якщо під часу вибору у Вас виникнуть певні складності Ви завжди можете звернутись до менеджерів нашого магазину - вони із задоволенням допоможуть обрати оптимальний варіант.


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено