Чому горить індикатор перевірки двигуна? Причини помилки Check Engine

14.12.2020
Ви їдете, займаючись своїми справами, і раптом на панелі приладів загоряється лампочка «Перевірте двигун». У вас забракло повiтря, і ваше серце починає битися частіше, адже тепер, доведеться розібратися, що б це могло означати? З 80-х років минулого століття світловий індикатор перевірки двигуна вселяє страх в серця автомобілістів у всьому світі - і тепер ви один з них Ваш розум починає працювати, і ви питаєте себе: що могло бути причиною? Оскільки існує безліч проблем, які можуть викликати це попередження, в цій статті ми розберемо основні причини загоряння індикатора перевірки двигуна.

Що означає індикатор перевірки двигуна?


Ви можете подумати, що індикатор перевірки двигуна (CEL) означає, що в вашому двигуні є проблема. Це так, але також це може вказувати на безліч інших проблем. Зазвичай індикатор перевірки двигуна загоряється щоразу, коли виникає проблема, яка може збільшити викиди вихлопних газів автомобіля. Це означає, що можна підозрювати що завгодно, від пробуксовки коробки передач до несправного каталітичного нейтралізатора.

Комп'ютер, який часто називають модулем управління трансмісією (PCM), контролює окремі системи вашого автомобіля на предмет несправностей, які можуть збільшити викиди. Коли PCM виявляє проблему, він включає контрольну лампу двигуна і зберігає діагностичний код несправності (DTC) у своїй пам'яті. Професійний технік або досвідчений майстер по ремонту може отримати код за допомогою сканера або зчитувача коду. Потім код можна використовувати для пошуку несправностей в автомобілі.

Причини появи індикатора Check Engine


На жаль, не існує універсальної відповіді на питання, чому горить індикатор перевірки двигуна. Як уже згадувалося, все, що може призвести до збільшення викидів з вихлопної труби, потенційно може включити світло.



Деякі з найбільш поширених тригерів контрольних ламп двигуна включають:

Проблеми з сенсором


У вашому автомобілі є десятки датчиків, призначених для трансмісії (двигуна і трансмісії). Якщо будь-який з цих датчиків вийде з ладу, на приладовій панелі загориться індикатор перевірки двигуна.

Проблеми зі схемою


У наші дні навіть автомобілі початкового рівня містять милі проводів. Майже будь-яка частина цієї схеми (наприклад, проводи, запобіжники і т. Д.), Що відноситься до трансмісії, може спалахнути лампочкою перевірки двигуна.

Проблеми модуля і мережі передачі даних


Сучасні автомобілі також містять десятки комп'ютерів (також званих модулями), на яких виконується десятки тисяч рядків коду. Ці модулі зв'язуються один з одним по мережі передачі даних. Проблема з будь-яким з пристроїв або ліній зв'язку, пов'язаних з трансмісією, може привести до включення індикатора перевірки двигуна.

Проблеми з системою запалювання


Двигуну вашого автомобіля для роботи (хорошої роботи) необхідні три основні чинники:
  • точна повітряно-паливна суміш
  • адекватне стиснення
  • правильна іскра
Система запалювання забезпечує іскрову частину цього завдання. Відмова в системі запалювання може легко викликати пропуски запалювання, що призведе до збільшення викидів з вихлопної труби. Кінцевим результатом є палаюча лампа перевірки двигуна. Прийшов час замінити старі свічки? Підібрати і купити нові можна в каталозі свічки запалювання .

Проблеми з паливно-повітряною сумішшю


Двигуну вашого автомобіля для правильної роботи потрібно точна суміш повітря і палива. Коли ця суміш буде викинута, викиди з вихлопної труби збільшаться, і загориться індикатор двигуна.

Механічні проблеми двигуна


Пам'ятаєте, ми згадували, що для правильної роботи вашого автомобіля необхідні три речі? Що ж, механічні проблеми двигуна можуть викликати втрату компресії, що призведе до пропуску запалювання в двигуні і збільшення викидів. Потім загоряється індикатор перевірки двигуна.

Проблеми системи регульованого газорозподілу (VVT)


Більшість сучасних двигунів мають систему зміни фаз газорозподілу (VVT). Технологія дозволяє регулювати кут розподілення, тим самим змінюючи, коли клапани двигуна відкриваються і закриваються. Якщо будь-яка з цих частин вийде з ладу, загориться індикатор двигуна.

Проблеми з вихлопним обладнанням


Типовий сучасний автомобіль містить всі види вихлопного обладнання, від каталітичного нейтралізатора до клапана рециркуляції вихлопних газів (EGR).

Як і слід було очікувати, проблема в одній з цих систем може включити індикатор перевірки двигуна.

Проблеми з автоматичною коробкою передач


Оскільки трансмісія вашого автомобіля безпосередньо впливає на роботу двигуна і навпаки, проблема з трансмісією може привести до збільшення викидів з вихлопної труби. Модуль управління контролює роботу автоматичної коробки передач і включає контрольну лампу двигуна, якщо виявляє проблему.

Що робити, коли загоряється індикатор перевірки двигуна?


Перевірка діагностичних кодів несправності- це перший крок до вирішення проблеми, пов'язаної з індикатором перевірки двигуна. Хоча коди несправності не говорять вам, що саме не так з автомобілем, вони служать відправною точкою для подальшого пошуку та усунення несправностей. Як тільки ви або механік з'ясуйте, що викликає загоряння контрольної лампи двигуна, ви можете перейти до необхідного обслуговування або ремонту. Після того, як автомобіль буде правильно діагностовано і відремонтований, індикатор перевірки двигуна повинен згаснути.

Вам слід якомога швидше звернутися до автомеханіка для перевірки двигуна. У деяких випадках індикатор може вказувати на проблему, яка досить серйозна. Попередження також може свідчити про те, що ваш автомобіль виділяє більш високий рівень вихлопних газів, а це також означає, що масло в двигуні пора замінити. Підібрати моторне масло Ви можете в каталозі інтернет магазину Авторадості. Про те, який рівень масла слід дотримуватися читайте в статті: " Регулярне обслуговування: що робити якщо в автомобілі занадто мало або багато масла? "



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено