Про трансмісійні рідини

12.11.2018
Так що ж потрібно знати про трансмісійної рідини, щоб не помилитися і підібрати мастило, яке ідеально підійде для Вашого авто?

В першу чергу, варто відзначити, що правильно підібраний продукт здатний значно збільшити термін експлуатації трансмісії, диференціалів, а також роздавальних коробок. До складу трансмісійної рідини входять присадки і масло, при цьому, масло може бути мінеральним, синтетичним чи напівсинтетичних.

Як відомо, трансмісійних система може бути автоматичною або механічною. Щоб забезпечити ефективну роботу автомобіля і продовжити термін служби даної системи, фахівці рекомендують не нехтувати якістю мастильної рідини, і використовувати трансмісійну рідина відповідно до типу трансмісії. Мастильні матеріали для транспортних засобів з автоматичною коробкою передач звуться ATF рідини, а автомобілів з механічною коробкою передач використовуються рідини MTF. Кожна з вищезгаданих рідин має свої особливості, тому необхідно звернути увагу на їх головні характеристики.

Отже, що ми знаємо про MTF рідинах?

Багато автовласників, не володіючи додатковими знаннями, можуть охарактеризувати їх лише як рідини з високим показником в'язкості. Але, щоб правильно підібрати мастило для трансмісійної системи, варто звернути увагу на деякі нюанси. По-перше, продуктивність автомобіля на пряму залежить від показника в'язкості трансмісійної рідини. Більш густе масло має властивість "покривати" поверхні всієї системи, що в результаті дозволяє збільшити ефективність роботи автомобіля. І навпаки, чим показник в'язкості масла нижче, тим меншою буде продуктивність транспортного засобу. Причиною цього є відсутність насосів у механічної трансмісійної системі. В результаті, рідина не розподіляється по всій системі і масло знаходиться лише в піддоні картера.

Ще одна складова на яку потрібно звернути увагу при покупці рідини MTF - це присадки. Майже всі масла для механічної трансмісії містять EP-присадки, спеціальні з'єднання яких вступають в реакцію з такими елементами як мідь і латунь і в результаті забезпечують більш ефективну роботи автомобіля в умовах механічної трансмісійної системи. Крім попередніх - протизносні присадки, в мастильній рідини присутні так само, завдання яких - усунути ковзне дію гіпоїдних конічних передач.

Рідина типу ATF може відрізнятися в залежності від особливостей автоматичних коробок передач (з подвійним зчепленням - DSG; бесступенчатая - CVT; ступінчаста трансмісія MB). Варто відзначити, що рідини для автоматичної трансмісії відрізняються від інших рідин характерним зеленим або ж червоним кольором. Як і в рідинах MTF, мастильні матеріали для автоматичної коробки передач теж мають присадки. При цьому, крім забезпечення ефективної роботи трансмісії, з їх допомогою здійснюється ще і її охолодження. Захист поверхні від зносу і підтримування складових елементів в хорошому стані, збільшення частоти обертання і досягнення оптимального температурного діапазону відбувається саме завдяки наявності присадок в рідини ATF.

Купуючи трансмісійну рідина, крім правильно підібраного типу масла, автовласникові потрібно звернути увагу і на його якість. І так, при виборі масла беремо до уваги дві головних класифікації якості - це GL і SAE класифікації. Перша була розроблена американським інститутом нафти і розділяє масла на класи від одного по п'яти. При цьому, чим вище цифра- тим якісніше масло, наприклад мастильні рідини класу GL-5 здатні витримувати максимальний тиск. Крім того, більшість сучасних коробок передач розраховані саме на використання масла GL-5. Друга класифікація SAE була розроблена Співтовариством автомобільних інженерів і її головним завданням є визначення в'язкості трансмісійного масла. Існує ще один клас API для трансмісійних рідин - це MT-1. Мастильні матеріали даного типу підходять для транспортних засобів з несинхронізованою механічною коробкою передач, таких як вантажівки і автобуси.

Підібрати трансмісійну рідину для вашого автомобіля можна за посиланням.


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено