Ознаки несправного поліклінового ременя

13.10.2022
Система ремінного приводу включає натягувач, що направляє ролик (або кілька - вони відповідають за автоматичне натяг ременя), полікліновий ремінь і шківи. Вона відповідає за кермо з гідропідсиленням, генератор, кондиціонер і в деяких випадках систему охолодження через водяний насос. Головна роль належить полікліновому ременю. Саме він відповідає за справність інших компонентів системи. При цьому він піддається високому навантаженню, оскільки працює під час роботи двигуна безперервно і його стан впливає високий діапазон температур, а також постійний вигин виробу. Якої б хорошої якості не був ремінь рано чи пізно виникає необхідність його заміни на новий. Тут правда варто відзначити, що інші елементи системи не вічні. Натягувачі, направляючі ролики та інші деталі системи хоч і є зносостійкими деталями, також одно чи пізно потребують заміни, адже знос цих деталей впливає термін служби ременя і, відповідно, на продуктивність системи ремінного приводу загалом.

Як зрозуміти, що настав час міняти полікліновий ремінь?


Про те, що настав час заглянути в каталог “Авторадості” та вибрати полікліновий ремінь, свідчать наступні ознаки:

  • видимі тріщини впоперек ребер або вздовж ребра. Як правило, вони утворюються внаслідок впливу високих температур і постійної напруги в місці вигину навколо шківів. Тріщини утворюються переважно у верхній частині ребра і збільшуються у бік корду. Якщо на ремені тріщини з'являються близько один до одного (на відстані 1-2 см), то незабаром ремінь доведеться змінювати (приблизно 80% його терміну служби вже позаду). Якщо таке має місце у Вашому авто, то варто купити ремінь, який відрізняється високою зносостійкістю та стійкістю до високих температур;

  • є сліди викрашування. Якщо від ременя з каучуку відокремилися крихти або шматочки, то це означає, що ремінь може будь-якої секунди порватися повністю. Зазвичай крихти виникають тоді, коли кілька тріщин виникають паралельно корду – вони зазвичай з'являються тоді, коли ремінь використовується довгий час. Вирішити проблему можна лише шляхом встановлення ременя підвищеної гнучкості;

  • задири. Розпізнати їх легко - на ремені матеріал стертий з ребер і накопичений у його канавках. Виникають задирки через неспіввісність, монтаж ременя на шківи зі слідами зносу або внаслідок недостатнього натягу ременя. У більшості випадків задираки виникають на дизельних двигунах. При заміні ременя слід приділити особливу увагу монтажу - важливо, щоб ремінь був добре натягнутий і розміщений правильно на компонентах приводу;

  • абразивний знос. Розпізнати його нескладно та під силу кожному. Якщо задня сторона ременя глянсова або блискуча, він має місце бути. Якщо ситуація надто запущена, то вже буде видно корд або тканинний шар (далі їх пошкодження). Під час руху транспортного засобу ремінь знаходиться в контакті з болтом або фланцем і якщо він буде натягнутий неправильно, то сторонні об'єкти впливатимуть на нього та руйнуватимуть його структуру. Те саме відбувається в тому випадку, якщо на довгих ділянках між шківами він занадто вібруватиме. Після заміни ременя варто приділити особливу увагу перевірці його натягу та правильності обертання навколо шківів;

  • відшарування ребра (зсув ребра та його відділення від основи ременя). Це відбувається внаслідок неправильного розташування ременя - якщо одне з ребер не розміщується в канавці, воно виявляється без підтримки і не може бути вирівняне канавкою шківа. Природно, що таке нерівномірне зношування значно скорочує термін служби виробу і є причиною з якої його треба замінити негайно. Після того, як буде встановлено новий ремінь, варто перевірити або тепер ребра потрапляють у канавку. Щоб переконатися в тому, що все правильно необхідно запустити двигун і після (при зупиненому двигуні) та відключеному акумуляторі перевірити чи все гаразд;

  • нерівномірне зношування ребра. Як правило, визначити цю проблему можна не тільки візуально (якщо видно, що одне ребро більш зношене порівняно з іншими), а й за звуками ударів чи тертя. Причина зносу може критися в попаданні стороннього предмета на кшталт невеликого каменю в шків. Гострі кути врізаються в ремінь і, як результат, - руйнування ниток корду. Найчастіше така проблема має місце у авто, в яких немає захисного кожуха на двигуні;

  • западини на ремені (з розпатланою тканиною навколо них) або невеликі отвори на виробі. Причиною таких пошкоджень є дрібне каміння, яке потрапляє між ребрами шківа і канавками ременя. Щоб запобігти цьому краще подбати про встановлення захисного кожуха на двигун;

  • середовища ушкодження крайніх ребер. Про те, що з Вашим полікліновим ременем сталося саме це, свідчать такі ознаки: обірвані ребра, стерті крайні нитки корду, глянсові бічні стінки на ремені. Як правило, якщо їздити з таким ременем, буде чути ще й шум. Нехтувати ним не варто ні в якому разі, тому що при такому розкладі є ризик затягування ременя в привід ГРМ, а це - катастрофічні пошкодження двигуна і дуже дорогий ремонт. Найчастіше до таких проблем призводить неспіввісність шківів (зусилля стають причиною перекручування виробу) та, відповідно, зниження його експлуатаційного ресурсу;

  • липка, набрякла поверхня ременя або поява на ньому незрозумілих лусочок. У такому разі можна говорити про забруднення ременя олією. Ні для кого не секрет, що мастила та олії негативно впливають на каучук, роблять його структуру м'яким і менш стійким до температурних впливів та знижують натяг;

  • порваний ремінь. Тут вже важко не помітити проблему. Як правило, урвище може статися внаслідок попадання стороннього тіла між шківом і ременем (камінь або інший предмет перетрет нитки). Також причиною може бути те, що заблокований шків або інший агрегат зазнають сильних ударних навантажень;

  • з'явився шум при роботі ременя (постукування, скрипи, звук, що чірикає, скрегіт і т.д). Причин може бути багато, краще в такому разі звернутися на СТО, адже заміною ременя можна не обійтися.

  • Варто відзначити, що заміна поліклінового ременя щодо нескладне завдання і людині, яка має хоча б віддалене уявлення про влаштування машини, впоратися з ним цілком під силу. У той же час, краще вдатися до допомоги перевірених фахівців, які надають послуги на сертифіковані СТО. Неправильний монтаж може дорого обійтися власнику, і добре, якщо постраждає тільки ремінь, адже може статися будь-яка ситуація.

    Які ремені є у “Авторадості”?


    У нашому інтернет-магазині можна купити поліклінові ремені для Acura, Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Brilliance, BYD, Cadillac, Chery, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Maserati, Mazda, Mercedes, MG, Mini , Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault та інших марок авто.

    Серед доступних для замовлення брендів: Blue Print, Bosch, Dayco, FEBI, Gates, HEPU, INA, Magneti Marelli, MEYLE та інші.

    Вся продукція, представлена в онлайн-каталозі, сертифікована та доступна до замовлення за найкращими цінами на ринку. Оформити замовлення на полікліновий ремінь із каталогу можна через кошик на сайті або за одним із зазначених номерів телефонів. Досвідчені менеджери магазину завжди готові прийти на допомогу і допомогти з вибором ременя, якщо у Вас виникнуть труднощі з підбором деталі.

    Варто також зазначити, що в “Авторадості” можна оформити доставку поліклінового ременя будь-якого виду будь-яким зручним способом для клієнта: Новою поштою на відділення, Новою поштою на адресу клієнта в будь-яку точку країни, самовивіз тощо.

    Ми прагнемо охопити всі сфери та задовольнити потреби різних категорій клієнтів, зібравши в магазині все, що може знадобитися для комфортної експлуатації авто, а також ремонту транспортних засобів різних марок та моделей. Ми постійно розширюємо свій асортимент. Сьогодні у нас можна замовити не тільки поліклінові ремені, але й різні види герметиків, автомобільних пилососів, накидок на сидіння, килимками, ароматизаторами різних видів і не тільки.


    Читати інші новини...

    У вашому кошику
    Корзина пуста
    Інформація
    Потрібна інформація не знайдено