Коли масляний фільтр потребує заміни?
18.03.2024
Масляний фільтр являє собою багатофункціональну деталь, яка крім виконання своєї основної функції, а саме очищення моторної оливи від різних забруднень, забезпечує збереження потрібної кількості оливи у магістралях після того, як двигун буде зупинено. Щодо забруднень відзначимо, що вони можуть бути різними, як механічними (сюди відносяться металева стружка, бруд, пил), так і хімічними (до цієї групи входять продукти окислення мастила і згоряння палива).
Даний пристрій являє собою циліндричний корпус із вбудованим фільтруючим елементом усередині. Вироблятися він може з різних матеріалів, а саме синтетичної тканини, паперу або іншого матеріалу, який має пори. Розмір часу визначає величину частинок, які можуть бути затримані. Запчастина монтується в системі мастила двигуна між насосом та масляною магістраллю. Так, емульсія під тиском надходить з насоса у фільтр для масла двигуна, проходить через нього і тим самим очищається від різного роду забруднень. Потім рідина, що пройшла очищення, надходить до деталей мотора, що труться, забезпечуючи їх нормальне мастило і запобігаючи їх зносу.
Експлуатаційний ресурс фільтра обмежений, адже під час використання він піддається досить сильним зовнішнім впливам. З часом фільтруючі властивості компонента знижуються, що в результаті призводить до того, що далі використовувати його стає неможливим. Найчастіше пристрій виходить з ладу з таких причин:
Несправності масляного фільтра можуть спровокувати серйозні проблеми із двигуном. В найнебезпечнішому і серйозному випадку може виникнути необхідність виконання капітального ремонту двигуна. Про те, що є проблеми з масляним фільтром, можуть свідчити такі ознаки:
Даний пристрій являє собою циліндричний корпус із вбудованим фільтруючим елементом усередині. Вироблятися він може з різних матеріалів, а саме синтетичної тканини, паперу або іншого матеріалу, який має пори. Розмір часу визначає величину частинок, які можуть бути затримані. Запчастина монтується в системі мастила двигуна між насосом та масляною магістраллю. Так, емульсія під тиском надходить з насоса у фільтр для масла двигуна, проходить через нього і тим самим очищається від різного роду забруднень. Потім рідина, що пройшла очищення, надходить до деталей мотора, що труться, забезпечуючи їх нормальне мастило і запобігаючи їх зносу.
Причини несправності
Експлуатаційний ресурс фільтра обмежений, адже під час використання він піддається досить сильним зовнішнім впливам. З часом фільтруючі властивості компонента знижуються, що в результаті призводить до того, що далі використовувати його стає неможливим. Найчастіше пристрій виходить з ладу з таких причин:
- Відбувається природне старіння та засмічення фільтруючого елемента. Ця частина фільтра просто забивається частинками бруду, що призводить до того, що пропускна здатність фільтра стає дуже обмеженою. В результаті цього масло не очищається настільки якісно, наскільки це потрібно, і тому його якість суттєво погіршується. Тому економія економією, але надто відтягувати заміну фільтра не варто.
- Пошкодження корпусу або ущільнень на фільтрі. Тріщини в корпусі або порушення герметичності є причиною витоку мастила - це може спровокувати серйозні проблеми і дорогий ремонт, тому якщо ви помітите таке, то деталь потрібно негайно замінити.
- Монтаж неправильний. Сильне зусилля затягування, перекоси прокладки можуть спричинити появу течі та виходу пристрою з ладу.
- Монтаж невідповідного типу фільтру. Невідповідність параметрів пристрою технічним вимогам двигуна звичайно негативно позначається на роботі деталі.
- Застосування в автомобілі масел, у яких високий вміст смол та відкладень. Такі особливості оливи сприяють тому, що засмічення пристрою відбувається швидше.
- Використання підроблених запчастин або деталей низької якості.
Основні ознаки несправності
Несправності масляного фільтра можуть спровокувати серйозні проблеми із двигуном. В найнебезпечнішому і серйозному випадку може виникнути необхідність виконання капітального ремонту двигуна. Про те, що є проблеми з масляним фільтром, можуть свідчити такі ознаки:
- ви відзначаєте зниження продуктивності ДВЗ;
- під час руху авто відчувається втрата потужності та динаміки розгону;
- спостерігається перегрів силового агрегату;
- ви відзначаєте "захлинування" мотора при різкому наборі оборотів;
- під час роботи двигуна внутрішнього згоряння чути металевий звук;
- відзначається зниження тиску оливи;
- з'явився брудний вихлоп.
Якщо вам не пощастило і ви помітили одну або кілька вищезгаданих ознак, необхідно негайно поміняти масляний фільтр. Однак, не варто чекати, коли ця деталь "виявить" себе - стан пристрою слід періодично перевіряти (на предмет слідів мастильного матеріалу на поверхні). Рекомендується міняти масляний фільтр кожні 10-15 тис. км. пробігу.
У нашому каталозі представлений величезний асортимент масляних фільтрів від Blue Print, Bosch, Champion, Denckermann, FEBI, Hengst, Japanparts, MANN-FILTER, Mahle-Knecht і не тільки. Є в каталозі магазину в тому числі такі моделі, як:
У нашому каталозі представлений величезний асортимент масляних фільтрів від Blue Print, Bosch, Champion, Denckermann, FEBI, Hengst, Japanparts, MANN-FILTER, Mahle-Knecht і не тільки. Є в каталозі магазину в тому числі такі моделі, як:
Читати інші новини...