Найпоширеніші проблеми в автомобілях після зими

04.03.2024
Ні для кого не секрет, що зимовий період є найскладнішим для власника авто та його "залізної конячки". Адже саме взимку машина зазнає важкого випробування. По суті, на фортецю перевіряються всі вузли авто, результати попередніх ремонтів і т.д. У цій статті ми розглянемо найчастіші проблеми, з якими власники авто звертаються на СТО, та які компоненти найчастіше ламаються.

Екстремальні зимові умови (ожеледиця, кучугури, відсутність хорошої видимості та можливості оцінити стан дороги, перепади температури повітря) так чи інакше негативно впливають на водіння, а також на загальний стан авто. Погодьтеся неприємно влетіти в глибоку яму, коли нічого не віщувало лиха. У будь-якому випадку загальний стан машини страждає, особливо це стосується компонентів підвіски. Найчастіше з ладу виходять кермові тяги, важелі підвіски, амортизатори та пружини. Щоб цього не сталося, необхідно як слід підготувати машину до складного для неї (і Вас) періоду.


Рекомендується:
  • перевірити стан підвіски восени;
  • не нехтувати ТО та своєчасно виконувати заміну гальмівної рідини;
  • пройти обслуговування шасі;
  • подбати про правильне розвал-сходження коліс.
Якщо про все це подбати, то ризик того, що ваша підвіска вийде з ладу, буде зведений до мінімуму. Як результат, термін служби окремих вузлів буде збільшено.

А чому підвіска страждає більше саме взимку?


Взимку на дорогах багато вибоїн. І це, насправді, проблема не тільки передмістя чи сіл. Навіть у великих містах України та на центральних вулицях де-ніде зустрічаються ями, місця просідання асфальту і не лише. З'являються вони в результати впливу води та морозу взимку та впливу великотоннажних автомобілів на асфальт у літній період часу. Чинитьcя це так:
  • дощ або невеликий сніг є причиною того, що вода потрапляє в тріщини в асфальті, потім вона замерзає і провокує збільшення наявних тріщин. Далі все відбувається по колу та тріщини просто з часом збільшуються. Коли асфальт починає тріскатися більше, він стає більш сприйнятливим до навантажень і це призводить до того, що він розсипається ще швидше;
  • влітку ж асфальт починає трохи плавитися і коли ним проїжджають великі і важкі авто, то він починає місця просідати і починають утворюватися колії.
У будь-якому випадку, коли асфальт нерівний, то водієві складно обходити вибоїни – їх не видно, місцями сніг на протягу утворює кірку тощо. Крім цього, не варто забувати про те, що їзда вимагає ще й більшої уважності через призму безпеки пересування. Якщо вам не "пощастить" і ви потрапите в глибоку яму, то пошкоджень підвіски не уникнути. А ось тут найголовніше не намагатися самостійно вирішити проблему, покладаючись на корисні статті з інтернету, а звернутися до спеціаліста СТО. Однак, пам'ятайте, що:

  • якщо в процесі експлуатації автомобіля у вас вийде з ладу хоча б один елемент підвіски автомобіля, то це неминуче призведе до прискореного зносу інших. Тому якщо ви не хочете, щоб ремонт влетів вам у копійчину, звертайтеся до фахівців одразу, як з'являються підозри на несправності.
  • дешеві аналоги монтувати на авто не варто, тому що їхня якість викликає питання. Вже через якихось 10 – 25 тис км (залежно від деталі та її марки) пробігу може знадобитися їхня заміна на нові елементи. Оригінальну деталь купувати потрібно не завжди, часом достатньо замовити якісний аналог перевіреного бренду.
  • виконувати ремонт важеля не завжди потрібно і має сенс. У деяких випадках клієнти можуть наполягати на заміні тільки кульової опори або гумово-металевих втулок через їх низьку ціну. Але перш ніж ремонтувати ці деталі слід перевірити, а чи не стане їх ремонт дорожчим за заміну на новий поперечний важіль і т.д.
  • у разі виходу з ладу амортизаторів і кульових шарнірів важелів підвіски рекомендується проводити їхню заміну на нові парами.
Після того, як будь-які з компонентів підвіски будуть замінені, важливо виконати регулювання розвал-сходження коліс. До того ж, правильна геометрія впливає і на стан шин, і на комфорт водіння, і на витрату палива.

Про які ще елементи авто слід подбати після зими?


Згадані вище ушкодження авто зустрічаються найчастіше. Однак є й інші елементи авто, які слід обов'язково перевірити в транспортному засобі клієнта. Так, після зими можуть мати такі проблеми, як:

  • Пошкодження щіток склоочисника в авто.
  • Поява нальоту та інших слідів корозії на кузові та порогах транспортного засобу.
  • Несправний АКБ.
  • Несправність електросклопідйомників, яка може бути спровокована потраплянням та замерзанням рідини в них.

    Також радимо детальніше придивитися до нашого каталогу – широкий асортимент продукції дозволяє вибрати все, що може знадобитися Вашому автомобілю. У нас Ви можете замовити моторну оливу, трансмісійну, всілякі присадки, антифриз та інші технічні рідини, що також потребують заміни після зими.

    У нас Ви можете замовити будь-який товар з доставкою до будь-якої точки країни (до Києва, Одеси, Львова, Хмельницького, Івано-Франківська та не тільки) за найнижчими цінами. Щодо умов доставки, то тут є різні варіанти, адже ми прагнемо максимального задоволення інтересів клієнта.


  • Читати інші новини...

    У вашому кошику
    Корзина пуста
    Інформація
    Потрібна інформація не знайдено