Яку рідину заливати у гідропідсилювач керма?

13.03.2023
Гідропідсилювач керма - елемент, який передбачений у конструкції кермової системи транспортного засобу та покликаний полегшувати поворот керма. Цей елемент є редуктором і тому не може працювати без мастильного матеріалу. Однак, слід розуміти, що заливати будь-що в систему не можна. Деякі власники з метою економії і через незнання намагаються залити в систему трансмісійну рідину або масло двигуна. Такий підхід до свого "залізного коня" є надто необачним. Щоб система працювала справно та всі деталі експлуатувалися максимально тривалий період, заливати в неї треба виключно спеціальні рідини від перевірених виробників.

Які рідини ГУР бувають?


Перед тим, як замовити ГУР для машини, слід уважно ознайомитися з існуючими пропозиціями на ринку і розібратися в їх особливостях. Багато хто при покупці орієнтується на колір - такий підхід є помилковим і досить поверховим. Правильніше при покупці орієнтуватися на:

  • в'язкість ГУР. Цей параметр визначає густину рідини;
  • гідравлічні властивості рідини (вони відповідають за технічну можливість рідини передавати енергію);
  • механічні якості – від них залежить рівень зносостійкості мастила;
  • хімічний склад матеріалу. До нього повинні входити ті речовини, які підвищують властивості оливи;
  • температурний діапазон у якому може використовуватися мастило.

  • Тому орієнтуватися на колір буде явно не найкращою ідеєю. Також при виборі не варто забувати і про основи на базі яких виготовляються мастила. Зупинимося на них детальніше.

    Мінеральні основи. Оливи, виготовлені на їх основі найкраще зарекомендували себе на практиці. Вони забезпечують високий рівень захисту гумотехнічних виробів у спекотну спеку та лютий мороз – гума не тріскатиметься, не кришитиметься та не буде зношуватись. Такий ГУР ідеально підійде для авто, де є багато ущільнювачів, сальників та інших виробів, які відповідають за герметичність в даному вузлі.

    Синтетичні основи. Вони мають дуже високі параметри та властивості захисту деталей гідропідсилювача. Однак є нюанс - до синтетичних мастил зазвичай додаються каучукові волокна, а вони негативно впливають на вироби з гуми. З цієї причини слід купувати все ж таки ті рідини, які виготовлені на мінеральній основі. Синтетика підійде для тих авто, в яких використовуються ущільнювачі, виготовлені з гуми з додаванням силікону.

    Плюси та мінуси масел ГУР


    Рідини ГУР, які виробляються на основі мінеральних компонентів, дійсно не шкодять виробам з гуми і при цьому коштують досить дешево. Однак вони мають низку недоліків, які заважають їм стати явними лідерами на ринку. До недоліків ставляться:
  • короткий термін експлуатації;
  • низька кінематична в'язкість;
  • висока ймовірність утворення піни.

  • Швидке старіння масла створює незручності для власника авто і призводить до втрати часу навіть (треба постійно його змінювати).

    Синтетичні впливають на гуму, але при цьому відрізняються довговічністю, стійкістю до різних температурних навантажень, мають низьку в'язкість. Також вони мають антикорозійні та антиокислювальні характеристики, а ще такі оливи є пінопригнічуючими. Цінова політика на такі оливи демократичністю не відрізняється.

    А як щодо кольору?


    Деякі радять при виборі оливи ГУР звертати увагу на колір рідини. Якщо масло створене виключно для ГУР, то воно буде мати червоний колір (відтінки можуть відрізнятися), жовтий або темно-зелений. Найбільшою популярністю користуються оливи червоного кольору, оскільки вони виготовляються на основі синтетики. Такі рідини можуть використовуватися для АКПП.

    Жовтий колір оливи також є добрим показником якості. Мінеральні компоненти у складі оливи добре впливають на його експлуатаційні характеристики. Такі олії можуть використовуватися для гідропідсилювача керма та для АКПП.

    Зелені мастила застосовуються і в МКПП, і в ГУР.

    Склад мастил може бути різним. Склад впливає не лише на «термін служби» мастила, а й на те, які функції вона виконуватиме. Взагалі мастила покликані:
  • забезпечувати змащування деталей гідропідсилювача;
  • відводити тепло на корпус вузла;
  • переносити зусилля між елементами у системі;
  • брати він роль антикорозійного речовини.

  • Також при виборі варто враховувати і те, які присадки містяться в мастилі. Вони можуть відповідати за: зниження коефіцієнта тертя, стабілізацію кислотності та в'язкості, запобігання спінювання тощо. Якщо розібрати у всіх тонкощах складно, можна орієнтуватись на рекомендації виробника або скористатися послугами наших менеджерів. Вони із задоволенням підкажуть Вам яку рідину краще придбати.

    Згідно з рекомендаціями рідина, що заливається в ГУР, має витримувати високі температури, адже влітку вона може досягати +100 С.
    Хорошим показником буде висока плинність оливи. Якщо в'язкість буде високою, робота механізмів буде утруднена - гидроусилитель у разі винятком нічого очікувати.

    Також варто звертати увагу на ресурс оливи. Рідини високої якості служать до 80 000 км. Тут правда все індивідуально і багато в чому залежить від марки та моделі авто, умов експлуатації, року випуску машини (точніше пробігу) і т.д.

    А якщо треба просто долити оливу?


    Виробники нічого не мають проти доливання оливи, якщо його рівень впав через витік. Але є низка вимог, які в жодному разі не можна порушувати. Серед них:
  • в жодному разі не можна допускати змішування рідин з різними основами;
  • не бажано використовувати оливи різних кольорів. Щоправда, якщо варіантів особливо немає, то можна змішати червоне та жовте масло – зі склади багато в чому схожі. Суміш, що вийшла, не варто використовувати довго і по можливості варто повністю поміняти мастило в системі. Склади хоч і схожі, але все ж таки не однакові і тому властивості масла будуть далекі від ідеальних;
  • зелену рідину можна долити лише до зеленої.

  • Якщо не нехтувати цими правилами, то у Вас вийде забезпечити кермовому механізму оптимальні умови роботи. Ну а придбати рідину ГУР Ви можете у нашому магазині. На онлайн-полках нашого магазину Ви можете знайти:

  • Рідина для гідропідсилювача руля Hyundai Mobis PSF-3, 1 л.
  • Рідина для гідропідсилювача керма Mitsubishi DiaQueen PSF, 1 л.
  • Рідина для гідропідсилювача керма Toyota PSF-EH (08886-01206), 1 л.
  • Герметик та кондиціонер c SMT2 (946 мл)
  • Рідина для гідропідсилювача керма Honda PSF 0,354 л
  • Рідина для гідросистеми ZH-M FEBI (02615), 1л
  • Рідина для гідропідсилювача керма BMW Pentosin Titan Fuchs CHF 11S (601429774), 1 л.

  • Ми гарантуємо оригінальність продукції та пропонуємо всі товари за найкращими цінами на ринку.


    Читати інші новини...

    У вашому кошику
    Корзина пуста
    Інформація
    Потрібна інформація не знайдено