Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Audi 80 B3/B4 '86-94
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Audi 80 B3/B4 '86-94. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Audi 80 B3/B4 '86-94
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Audi 80 B3/B4 '86-94
292683
1 280 грн.
Для оригінального номера: 068
117
021 B
Розміри радіатора: 91 x 100 x 54 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
117
021 B
Розміри радіатора: 91 x 100 x 54 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
292011
1 885 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 430 мм
Ширина мережі: 320 мм
Глибина сітки: 32 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 430 мм
Ширина мережі: 320 мм
Глибина сітки: 32 мм
292118
1 301 грн.
Для оригінального номера: 078
117
021 A
Розміри радіатора: 91 x 100 x 54 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
117
021 A
Розміри радіатора: 91 x 100 x 54 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
292010
4 931 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 596 мм
Ширина мережі: 359 мм
Глибина сітки: 32 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 596 мм
Ширина мережі: 359 мм
Глибина сітки: 32 мм
292014
1 885 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 590 мм
Ширина мережі: 320 мм
Глибина сітки: 32 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 590 мм
Ширина мережі: 320 мм
Глибина сітки: 32 мм
292009
Немає в наявності
2 061 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 600 мм
Ширина мережі: 309 мм
Глибина сітки: 34 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 600 мм
Ширина мережі: 309 мм
Глибина сітки: 34 мм
041266
Немає в наявності
5 386 грн.
Виробник: NISSENS ;
Якість: гарне
Розміри радіатора: 596x409x32 мм.
Конструкція: алюміній, полімерний матеріал
Якість: гарне
Розміри радіатора: 596x409x32 мм.
Конструкція: алюміній, полімерний матеріал
041267
Немає в наявності
7 689 грн.
Виробник: NISSENS ;
Якість: гарне
Розміри радіатора: 596x409x32 мм.
Конструкція: алюміній, полімерний матеріал
Якість: гарне
Розміри радіатора: 596x409x32 мм.
Конструкція: алюміній, полімерний матеріал
296451
Немає в наявності
3 356 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Audi 80 B3/B4 '86-94 ціна у Авторадості: Від 1 280 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90607 | 1 280 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 604611 | 1 885 грн. |
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90606 | 1 301 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 60465A | 4 931 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.