Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Toyota Camry V50/55 2011 - 2017
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Toyota Camry V50/55 2011 - 2017. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Toyota Camry V50/55 2011 - 2017
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Toyota Camry V50/55 2011 - 2017
291832
6 527 грн.
Специфікація: 5MM SYSTEM
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 398 мм
Ширина мережі: 766 мм
Глибина сітки: 16мм
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 398 мм
Ширина мережі: 766 мм
Глибина сітки: 16мм
291830
7 325 грн.
Для оригінального номера: 1640036250
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 768 мм
Глибина сітки: 16 мм
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 768 мм
Глибина сітки: 16 мм
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Toyota Camry V50/55 2011 - 2017 ціна у Авторадості: Від 6 527 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 646869 | 6 527 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 646906 | 7 325 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.