Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Volkswagen Polo '10- седан
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Volkswagen Polo '10- седан. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Volkswagen Polo '10- седан
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Volkswagen Polo '10- седан
295684
1 670 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Радіатор оливи АКПП
Тип: Радіатор оливи АКПП
292500
2 617 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 648 мм
Ширина мережі: 326 мм
Глибина сітки: 26 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 648 мм
Ширина мережі: 326 мм
Глибина сітки: 26 мм
292637
5 631 грн.
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Матеріал: алюміній
Матеріал рами: полімерний матеріал
Довжина мережі: 645 мм
Ширина мережі: 88 мм
Глибина сітки: 56 мм
Матеріал: алюміній
Матеріал рами: полімерний матеріал
Довжина мережі: 645 мм
Ширина мережі: 88 мм
Глибина сітки: 56 мм
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Volkswagen Polo '10- седан ціна у Авторадості: Від 1 670 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор оливи АКПП Nissens 90733 | 1 670 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 640012 | 2 617 грн. |
Інтеркулер NISSENS 65331 | 5 631 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.