П'ять причин для негайної заміни щіток склоочисника

12.12.2019
Видимість має першорядне значення для водіїв. Здатність ясно бачити в негоду починається і закінчується з двірників. Більшість водіїв переоцінюють свою здатність орієнтуватися в дорожній ситуації, спостерігаючи за дорогою через каламутні скла. Тому заміна ваших щіток склоочисника повинна бути частиною регулярного обслуговування і догляду за вашим автомобілем. У цій статті ми розповімо чому, а головне, як часто ви повинні міняти щітки склоочисників в своєму автомобілі?

П'ять причини для регулярної заміни щіток склоочисника


Згодом знос гумових лез може привести до того, що щітки починають залишать розлучення і плями, як би старанно ви не намагалися повторювати очищення лобового скла. Це може негативно вплинути на видимість, і тому важлива регулярна заміна лез.

1. Склоочисник залишає паралельні смуги.
Якщо під час роботи щітка залишає паралельні розлучення, які розташовані віялом на вітровому склі - це означає, що щітка періодично перескакує ділянки. Трапляється це переважно не через знос, а навпаки - від недостатнього використання. Суха погода і спека дають менше приводів для використання двірників, і гумовий елемент просто дубіє.

2. Склоочисник залишає широкі смуги розлучень.
Якщо ви скористалися двірниками і вони залишили за собою брудні сліди у вигляді дугоподібних широких смуг - це означає те, що такі двірники, зокрема каркасні, з якоїсь причини мають недостатнє притискне зусилля. Якщо очищення гумових лез і мильний розчин не допоможуть ситуації - такі склоочисники не можуть бути придатні для використання.

3. Скрипи і сторонні звуки під час роботи склоочисника.
Скрипучі звуки безумовно можуть дратувати. Причинами для появи шумів з-під щіток може стати неправильно встановлений двірник, або кінець трудового шляху самого леза щітки. У будь-якому випадку, якісно протерти вітрове скло щіток буде дуже складно. Налаштуйте важелі кріплення, якщо ситуація не змінюється, значить щітки двірників пора замінити.

4. Склоочисник розмазує бруд по склу.
Коли вітрове скло надто брудна, двірник починає довго і без успіху розмазувати все це щастя на лобовому склі. Плівка слизького бруду на склі перешкоджає контакту елемента, що миє зі склом. В результаті великі ділянки залишаються мутними та брудними, а поганий огляд дуже критично позначається на безпечному огляді. Якщо доводиться часто вручну допомагати двірникам, і розмазування постійно повторюється, прийшов час замінити склоочисники.

5. Механічно пошкоджена щітка склоочисника.
Двірники складаються з багатьох елементів, використовують металеві важелі і гумові леза, щоб відігнати сніг і дощ з лобового скла. Згодом леза можуть зноситися. Це поставить під металеві руки двірника вітрового скла, і контакт може створити подряпини на склі. Ці подряпини можуть з часом перерости в глибокі поглиблення. Регулярна заміна щітки склоочисника може захистити ваше вітрове скло від пошкодження, яке в кінцевому підсумку може призвести до дорогого ремонту.

Як часто міняти щітки склоочисників на автомобілі?


Ваші двірники - непомічені герої вашої машини. Вони можуть забезпечити вам безпеку на дорозі, а регулярна заміна лез є ключем для стабільної роботи. Склоочисники грають життєво важливу роль в забезпеченні безпеки на дорозі.

Рекомендується міняти щітки склоочисників кожні 6-12 місяців. У районах, де випадає багато снігу або дощу, може знадобитися більш часта заміна. Слідкуйте за своїми двірниками, щоб переконатися, що вони виконують свою роботу. Якщо двірники вашої машини починають пропускати, розмазувати, пищати або тріщати, можливо, настав час для нової пари лез.

Це дуже важлива, але відносно недорога деталь для автомобіля - купити щітки склоочисника або двірники ви можете в нашому інтернет-магазині автозапчастин та аксесуарів Авторадості. Якщо врахувати вартість заміни подряпаного вітрового скла - або медичні витрати, з якими ви можете зіткнутися в разі аварії в дощ або сніг з-за поганої видимості,- регулярна заміна лез починає виглядати, як реальна угода.


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено