Основні види парктроников

20.11.2013

Не дуже досвідчені автолюбителі відмінно знають, що їм в першу чергу потрібно купити. Парктронік, бажано з камерою заднього виду. Це нехитрий пристрій дуже полегшує життя людям, які поки ще зазнають труднощі при паркованні.

Види парктроніків виділяються в залежності від принципу роботи пристрою. Найбільш популярні та приємним всюди - це ультразвукові парктроніки, ви напевно їх бачили та, можливо, навіть використовували. Принцип роботи такого пристрою дуже простий, але з усім тим, ефективність досить висока. Складається комплект з двох частин: ультразвукових датчиків і панелі-індикатора, на яку виводяться показники датчиків. Коли система встановлюється на автомобіль, датчики монтують на задній бампер. Трохи технічної інформації: в кожному датчику є п'єзоелемент, який одночасно є і приймачем, і передавачем. Коли система включається (а це найчастіше відбувається, коли ви починаєте здавати назад, автоматично), п'єзоелементи в датчиках негайно починають випромінювати сигнал 40 кГц, і одночасно приймають відбиті сигнали. Якщо поруч з датчиком знаходиться перешкода (бордюр, стіна, цегла), система тут же дізнається про це за характером сигналів і передасть тривожний сигнал на панель індикації. Інтенсивність тривожних звуків може варіюватися в залежності від відстані до перешкоди. Багато парктроніки сповіщають про відстань приємним голосом (нехай і по-англійськи), що набагато цікавіше.

Парктронік буває трьох типів : ультразвуковий, індукційний і з камерою заднього виду. Перший вид - найпопулярніший і широко застосовуваний, два інших виду зустрічаються набагато рідше. Ультразвуковий паркувальний радар оснащений датчиками та панеллю-індикатором. Датчики монтуються на бампер автомобіля. Кожен датчик оснащений п'єзоелементом, які мають функції приймача і передавача. Коли система перебуває у включеному стані, п'єзоелементи кожного датчика починають випромінювати сигнал, який має частоту 40 кГц, а також приймають сигнали відбиті. На основі швидкості звуку система робить розрахунки про відстані, яке залишається до об'єкта, і передає сигнал тривоги.

Другий тип, набагато менш поширений - індукційний, або стрічковий парктронік. Принцип дії схожий, тільки замість окремих датчиків використовують липку стрічку, вся поверхня якої може приймати та відправляти сигнали. Не будемо вдаватися в технічні подробиці :) Відразу можна помітити два неслабих плюси: по-перше, не потрібно свердлити бампер для установки датчиків, і не потрібно турбуватися про те, що вони випадуть - просто наклейте стрічку на бампер. По-друге, між датчиками в принципі не може виникнути сліпих зон. А мінус теж цілком суттєвий: знайти такі парктроніки досить непросто.

Третій вид парктроніків - з камерою заднього виду. Можна не тільки паркуватися, довіряючи показаннями датчиків, а й на власні очі побачити перешкоду.



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено