Трос буксирувальний: еволюція

15.08.2013

Загальновідомо, що буксирувальний трос обов'язково повинен бути присутнім в кожному автомобілі. І не тільки тому, що це диктують нам Правила. Адже ніколи не знаєш, коли зламається твій автомобіль. Такі складні механізми, як сучасні авто, просто не можуть не давати збоїв час від часу. І бути готовим до будь-якої несподіванки часом життєво важливо. Навіть якщо трос ніколи не стане в пригоді для транспортування Вашого авто, допомога може знадобитися іншим учасникам руху.

Буксирувальний трос пройшов досить довгий шлях у своєму розвитку. Спочатку це була проста мотузка, яка могла заплутатися, порватися, потрапити під колеса і т.д. Потім в ході еволюції мотузка стала багатошаровою та отримала армовану прошивку нитками. Зараз такі мотузки використовують альпіністи та спелеологи. Сучасні буксирувальні троси найчастіше роблять з особливо міцних нейлонових ниток. Паралельно з цим видом тросів з'явилися і більш міцні металеві, виготовлені з ресорної, інакше званої пружинної сталі. По міцності метал набагато перевершує нейлонові аналоги, але дуже поступається в еластичності. Звідси розмежування у сферах використання між цими двома типами тросів.

Металеві найчастіше застосовуються на важких авто: наприклад, на тягачах, вантажівках, спецтехніки. Звичайні легкові авто цілком обходяться нейлоновими буксирувальними тросами, які по суті є стрічками, прошитими армованими нитками. Ідея зробити трос саме таким спочатку прийшла з парашутного спорту, в цьому легко переконатися, поглянувши на трос і на стренги керування - вони дуже схожі. У такого троса збільшена витримується на розрив навантаження. Крім того, подібна конструкція істотно зменшує шкоду, який буде завдано в разі обриву троса. Якщо по капоту після обриву пласка спорсне по поверхні м'якого троса, ніякої шкоди ні автомобілю, ні пасажирам вона не завдасть. А в разі обриву металевого троса наслідки можуть бути куди більш трагічними.



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено