Сайлентблоки Ashika
476883
151 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь зверху
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
476884
170 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь зверху
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
476885
147 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
ліворуч, Передня вісь зверху
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
476886
128 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь зверху
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
476889
710 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
ліворуч, Передня вісь знизу
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
476892
309 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
зовні, Передня вісь знизу
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
476974
273 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь зверху
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
477046
276 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь знизу
477047
200 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь
477048
186 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь
477050
244 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь знизу
477053
262 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь
477055
248 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
знизу, Задня вісь
477056
460 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь
477058
334 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь
477059
320 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь
477060
263 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь
477061
777 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь ліворуч
Сайлентблоки Ashika ціна у Авторадості: Від 128 грн. До 44 922 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Сайлентблок поперечного важеля (передня вісь) Ashika GOM-140, верхній | 151 грн. |
Сайлентблок поперечного важеля (передня вісь) Ashika GOM-226, верхній | 170 грн. |
Сайлентблок поперечного важеля (передня вісь) Ashika GOM-233, верхній | 147 грн. |
Сайлентблок поперечного важеля (передня вісь) Ashika GOM-236, верхній | 128 грн. |
Акції в розділі
Статті
Сайлентблок є елементом підвіски авто, який складається з 2 втулок (металевих) і гумового прошарку між ними. Цей елемент авто покликаний:
забезпечувати з'єднання різних елементів, з яких складається підвіска;
гасити коливання, що передаються між вузлами.