Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Peugeot 308 (T9) '14-21
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Peugeot 308 (T9) '14-21. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Peugeot 308 (T9) '14-21
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Peugeot 308 (T9) '14-21
291889
3 180 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 380 мм
Ширина мережі: 549 мм
Глибина сітки: 26 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 380 мм
Ширина мережі: 549 мм
Глибина сітки: 26 мм
292673
2 187 грн.
Розміри радіатора: 94 x 62 x 50 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Версія: 15 LAYER
Специфікація: ONLY OIL COOLER UNIT
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Версія: 15 LAYER
Специфікація: ONLY OIL COOLER UNIT
296462
4 784 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Peugeot 308 (T9) '14-21 ціна у Авторадості: Від 2 187 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 63606A | 3 180 грн. |
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90717 | 2 187 грн. |
Радіатор охолодження двигуна Nissens 636014 | 4 784 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.