Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Citroen Jumpy '96-07
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Citroen Jumpy '96-07. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Citroen Jumpy '96-07
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Citroen Jumpy '96-07
295949
2 772 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Інтеркулер
Тип: Інтеркулер
296489
2 800 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Радіатор оливи двигуна
Тип: Радіатор оливи двигуна
292119
2 166 грн.
Розміри радіатора: 97 x 97 x 69 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
292584
2 760 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 670 мм
Ширина мережі: 446 мм
Глибина сітки: 23 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі: 670 мм
Ширина мережі: 446 мм
Глибина сітки: 23 мм
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Citroen Jumpy '96-07 ціна у Авторадості: Від 2 166 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Інтеркулер Nissens 96849 | 2 772 грн. |
Радіатор оливи двигуна Nissens 90740 | 2 800 грн. |
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90603 | 2 166 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 61875A | 2 760 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.