Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Mini Cooper R56 '07-14
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Mini Cooper R56 '07-14. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Mini Cooper R56 '07-14
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Mini Cooper R56 '07-14
296492
2 045 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Радіатор оливи двигуна
Тип: Радіатор оливи двигуна
292282
6 002 грн.
Довжина мережі: 590 мм
Ширина мережі: 333 мм
Глибина сітки: 24 мм
Специфікація: 5MM SYSTEM
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Ширина мережі: 333 мм
Глибина сітки: 24 мм
Специфікація: 5MM SYSTEM
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
292673
2 187 грн.
Розміри радіатора: 94 x 62 x 50 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Версія: 15 LAYER
Специфікація: ONLY OIL COOLER UNIT
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Версія: 15 LAYER
Специфікація: ONLY OIL COOLER UNIT
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Mini Cooper R56 '07-14 ціна у Авторадості: Від 2 045 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор оливи двигуна Nissens 90902 | 2 045 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 69705 | 6 002 грн. |
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90717 | 2 187 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.