Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Kia Ceed '10-12
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Kia Ceed '10-12. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Kia Ceed '10-12
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Kia Ceed '10-12
291779
4 886 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 600 мм
Ширина мережі: 455 мм
Глибина сітки: 16 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 600 мм
Ширина мережі: 455 мм
Глибина сітки: 16 мм
292105
2 658 грн.
Розміри радіатора: 97 x 64 x 51 мм
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
Матеріал: алюміній
Тип корпусу: без корпусу
Тип системи охолодження: з водяним охолодженням
041235
3 747 грн.
Виробник: NISSENS ;
Якість: гарне/середнє
Розміри радіатора: 600x455x16 мм.
Конструкція: алюміній, полімерний матеріал
Якість: гарне/середнє
Розміри радіатора: 600x455x16 мм.
Конструкція: алюміній, полімерний матеріал
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Kia Ceed '10-12 ціна у Авторадості: Від 2 658 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 66676 | 4 886 грн. |
Радіатор охолодження масла двигуна NISSENS 90720 | 2 658 грн. |
Радіатор охолодження двигуна KIA (NISSENS) 66674 | 3 747 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.