Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Honda Accord 8 '08-13 EUR
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Honda Accord 8 '08-13 EUR. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Honda Accord 8 '08-13 EUR
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Honda Accord 8 '08-13 EUR
291739
5 523 грн.
Для оригінального номера: 19010RL6R51
Специфікація: 5MM SYSTEM
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 766 мм
Глибина сітки: 16 мм
Специфікація: 5MM SYSTEM
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 766 мм
Глибина сітки: 16 мм
291734
5 188 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 768 мм
Глибина сітки: 16 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 768 мм
Глибина сітки: 16 мм
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Honda Accord 8 '08-13 EUR ціна у Авторадості: Від 5 188 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 68096 | 5 523 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 68138 | 5 188 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.