Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Toyota Corolla Verso (AR10) '04-09
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Toyota Corolla Verso (AR10) '04-09. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Toyota Corolla Verso (AR10) '04-09
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Toyota Corolla Verso (AR10) '04-09
291843
4 284 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 623 мм
Ширина мережі: 389 мм
Глибина сітки: 26 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 623 мм
Ширина мережі: 389 мм
Глибина сітки: 26 мм
292488
3 582 грн.
Для оригінального номера: 16400-0D200
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 598 мм
Ширина мережі: 349 мм
Глибина сітки: 16 мм
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 598 мм
Ширина мережі: 349 мм
Глибина сітки: 16 мм
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Nissens для Toyota Corolla Verso (AR10) '04-09 ціна у Авторадості: Від 3 582 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 64647A | 4 284 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 64646A | 3 582 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.