Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Mitsubishi Carisma '95-06
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Mitsubishi Carisma призначені для того, щоб повернути машині початкові характеристики, відновити втрачені з часом технічні можливості і додати привабливості. Особливо актуальним це є під час передпродажної підготовки, коли нові і свіжі деталі здатні трохи підвищити вартість авто в очах покупця.
Але встановити Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер в Мітсубісі Карісма варто і для себе, а не тільки для продажу. Адже набагато комфортніше керувати автомобілем, в якому все працює як швейцарський годинник.
З огляду на широкий асортимент запчастин, підбираючи Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер до Mitsubishi Carisma, варто орієнтуватися на характеристики виробів і їх відповідність до конкретної моделі авто. В даному розділі зібрані запчастини до моделей 1995-2006 років випуску. А також з нижче перерахованими типами двигуна:
Але встановити Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер в Мітсубісі Карісма варто і для себе, а не тільки для продажу. Адже набагато комфортніше керувати автомобілем, в якому все працює як швейцарський годинник.
З огляду на широкий асортимент запчастин, підбираючи Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер до Mitsubishi Carisma, варто орієнтуватися на характеристики виробів і їх відповідність до конкретної моделі авто. В даному розділі зібрані запчастини до моделей 1995-2006 років випуску. А також з нижче перерахованими типами двигуна:
- Бензиновий - 1.6, 1.8, 2.0 GT EVO; li>
- Дизельний - 1.8 GDI, 1.9 DI-D, 1.9 TD. Li > ul> Простий і зрозумілий каталог дає можливість порівняти Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер між собою, щоб вибрати найбільш підходящий тип виробу. Крім того, наші ціни вас приємно здивують!
Показати весь
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Mitsubishi Carisma '95-06
297041
3 737 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
291627
2 811 грн.
Вид коробки: механічна
Розміри радіатора: 400x659x22 мм
Оснащення / обладнання: для транспортних засобів з/без кондиціонерів
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Розміри радіатора: 400x659x22 мм
Оснащення / обладнання: для транспортних засобів з/без кондиціонерів
Матеріал ребра охолодження: алюміній
094057
2 754 грн.
Виробник: Nissens ;
Якість: гарне
Якість: гарне
292043
7 436 грн.
Матеріал: алюміній
Вага: 4,9 кг
Матеріал рами: полімерний матеріал
Довжина мережі: 658 мм
Ширина мережі: 400 мм
Глибина сітки: 16 мм
Вага: 4,9 кг
Матеріал рами: полімерний матеріал
Довжина мережі: 658 мм
Ширина мережі: 400 мм
Глибина сітки: 16 мм
291933
4 526 грн.
Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 659 мм
Глибина сітки: 22 мм
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 400 мм
Ширина мережі: 659 мм
Глибина сітки: 22 мм
295266
Немає в наявності
3 126 грн.
Бренд: AVA
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
297083
Немає в наявності
4 799 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Mitsubishi Carisma '95-06 ціна у Авторадості: Від 2 754 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NRF 519517 | 3 737 грн. |
Радіатор охолодження двигуна PROFIT 1740-0282 | 2 811 грн. |
Масляний радіатор Nissan/Opel/Renault/Volvo (Nissens) 90697 | 2 754 грн. |
Радіатор охолодження двигуна DENSO DRM45011 | 7 436 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.