Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для BMW Z3 '95-02
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер BMW Z3 '95-02. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для BMW Z3 '95-02
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для BMW Z3 '95-02
296862
3 843 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
292003
4 915 грн.
Для оригінального номера: 1711
1
728
905
Підігрів / охолодження: для автомобілів з масляним радіатором Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 440 мм
Ширина мережі: 439 мм
Глибина сітки: 32 мм
1
728
905
Підігрів / охолодження: для автомобілів з масляним радіатором Матеріал: алюміній
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі: 440 мм
Ширина мережі: 439 мм
Глибина сітки: 32 мм
296674
4 274 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
291691
Немає в наявності
3 175 грн.
Бренд: Profit
Тип: радіатор
Тип: радіатор
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для BMW Z3 '95-02 ціна у Авторадості: Від 3 175 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор охолодження двигуна NRF 53849 | 3 843 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NISSENS 60623A | 4 915 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NRF 58117 | 4 274 грн. |
Радіатор охолодження двигуна PROFIT 0050A1 | 3 175 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.