Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Seat Ibiza 5 '17-
Ви вибрали для перегляду Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер Seat Ibiza 5 '17-. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Seat Ibiza 5 '17-
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Seat Ibiza 5 '17-
296490
2 377 грн.
Бренд: Nissens
Тип: Радіатор оливи двигуна
Тип: Радіатор оливи двигуна
093963
2 154 грн.
Виробник: NRF ;
Якість: гарне
Розміри радіатора: 649x340x26 мм.
Доп. Інф.: для автомобілів з кондиціонером, механічна коробка передач
Якість: гарне
Розміри радіатора: 649x340x26 мм.
Доп. Інф.: для автомобілів з кондиціонером, механічна коробка передач
297004
2 571 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
297459
2 296 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
297005
2 058 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
297395
Немає в наявності
3 311 грн.
Бренд: NRF
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Тип: Радіатор охолодження двигуна
Радіатор двигуна, мастила, інтеркулер для Seat Ibiza 5 '17- ціна у Авторадості: Від 2 058 грн. До 28 456 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Радіатор оливи двигуна Nissens 90745 | 2 377 грн. |
Радіатор охолодження двигуна для Skoda/VW (NRF) 53024 | 2 154 грн. |
Радіатор охолодження двигуна NRF 53024A | 2 571 грн. |
Масляний радіатор двигуна NRF 31267 | 2 296 грн. |
Акції в розділі
Статті
Щоб не зіштовхнутися з тим, що двигун в авто "полетів" і треба шукати гроші на його ремонт, необхідно бути дуже уважним до всіх його складових та відстежувати справність всіх елементів системи.
Асортимент нашого магазину поповнився новими модельними радіаторами охолодження оригінального (OEM) якості. Термін «OEM» вживається для позначення радіаторів охолодження, виготовлених за ліцензією виробника автомобіля та за схваленими виробником кресленнями.
Автомобільний радіатор призначений для запобігання надмірного нагрівання двигуна методом відведення потоків нагрітого повітря назовні, в навколишнє середовище. Так зберігається працездатність не тільки двигуна, але всіх систем автомобіля в цілому.