Гальмівні диски і барабани TRW для Ford Ranger '11-
Ви вибрали для перегляду Гальмівні диски і барабани Ford Ranger '11-. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Ford Ranger '11-
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Ford Ranger '11-
113876
Немає в наявності
4 518 грн.
Заг. висота торм. барабана, мм: 80,5
Центрувальний діаметр, мм: 93
Нар.діаметр торм. барабана, мм: 333
Maкс. розмір розточення торм. барабана, мм: 296,5
кількість відп.: 6
Розмір різьблення 1: M8X1,25
Розмір різьблення 2: 12,5
Діаметр фаски, мм: 139,7
внутр. діаметр торм. барабана, мм: 295
Центрувальний діаметр, мм: 93
Нар.діаметр торм. барабана, мм: 333
Maкс. розмір розточення торм. барабана, мм: 296,5
кількість відп.: 6
Розмір різьблення 1: M8X1,25
Розмір різьблення 2: 12,5
Діаметр фаски, мм: 139,7
внутр. діаметр торм. барабана, мм: 295
113840
Немає в наявності
1 187 грн.
Діаметр барабана: 270
Maкс. розмір розточення торм. барабана, мм: 272
внутр. висота торм. барабана, мм: 67,5
кількість відп.: 6
Діаметр фаски, мм: 139,7
Maкс. розмір розточення торм. барабана, мм: 272
внутр. висота торм. барабана, мм: 67,5
кількість відп.: 6
Діаметр фаски, мм: 139,7
Гальмівні диски і барабани TRW для Ford Ranger '11- ціна у Авторадості: Від 1 187 грн. До 43 562 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Гальмівний барабан TRW DB4545 | 4 518 грн. |
Гальмівний барабан TRW DB4371 | 1 187 грн. |
Акції в розділі
Статті
І барабани, і гальмівні диски є витратними матеріалами. Ці елементи є одними з деталей авто, що найбільш експлуатуються, і їм необхідно приділяти належну увагу.
Чи знаєте ви, що 80 % від величини потужності гальмування забезпечується за рахунок роботи передніх гальм? З цієї причини експлуатаційний ресурс передніх гальм набагато нижчий.
Гальмування відбувається шляхом притиснення гальмівних колодок до диска. З часом це призводить до їх зношування. Експлуатаційний термін дисків залежить від декількох факторів.
Гальмівна система, або, простіше кажучи, гальма – це необхідна частина конструкції будь-якого автомобіля. Функцій у неї багато:
зниження швидкості;
зупинка автомобіля;
утримання машини на одному місці.