Гальмівні диски і барабани Bosch для Nissan Sunny B12/B13 '85-93
Ви вибрали для перегляду Гальмівні диски і барабани Nissan Sunny B12/B13 '85-93. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Nissan Sunny B12/B13 '85-93
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Nissan Sunny B12/B13 '85-93
105061
2 697 грн.
Діаметр, мм: 240
Товщина гальмівного диска, мм: 18
хв. товщина, мм: 16
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр колісної маточини, мм: 61
кількість відп.: 4
Товщина гальмівного диска, мм: 18
хв. товщина, мм: 16
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр колісної маточини, мм: 61
кількість відп.: 4
104962
Немає в наявності
1 079 грн.
Діаметр, мм: 240,3
Товщина гальмівного диска, мм: 12
хв. товщина, мм: 11
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр колісної маточини, мм: 61
кількість відп.: 4
Товщина гальмівного диска, мм: 12
хв. товщина, мм: 11
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр колісної маточини, мм: 61
кількість відп.: 4
Гальмівні диски і барабани Bosch для Nissan Sunny B12/B13 '85-93 ціна у Авторадості: Від 1 079 грн. До 43 460 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Комплект гальмівних дисків BOSCH 0 986 478 533 (2 шт.) | 2 697 грн. |
Комплект гальмівних дисків BOSCH 0 986 478 368 (2 шт.) | 1 079 грн. |
Акції в розділі
Статті
І барабани, і гальмівні диски є витратними матеріалами. Ці елементи є одними з деталей авто, що найбільш експлуатуються, і їм необхідно приділяти належну увагу.
Чи знаєте ви, що 80 % від величини потужності гальмування забезпечується за рахунок роботи передніх гальм? З цієї причини експлуатаційний ресурс передніх гальм набагато нижчий.
Гальмування відбувається шляхом притиснення гальмівних колодок до диска. З часом це призводить до їх зношування. Експлуатаційний термін дисків залежить від декількох факторів.
Гальмівна система, або, простіше кажучи, гальма – це необхідна частина конструкції будь-якого автомобіля. Функцій у неї багато:
зниження швидкості;
зупинка автомобіля;
утримання машини на одному місці.