Гальмівні диски і барабани Bosch для Subaru XV 1 '11-16
Ви вибрали для перегляду Гальмівні диски і барабани Subaru XV 1 '11-16. У списку вказані ціни і наявність товарів для обраної моделі автомобіля.
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Subaru XV 1 '11-16
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Subaru XV 1 '11-16
105832
3 042 грн.
Діаметр, мм: 274
Товщина гальмівного диска, мм: 10
хв. товщина, мм: 8,5
висота, мм: 63,5
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр колісної маточини, мм: 58
кількість відп.: 5
Поверхня: лакований
Товщина гальмівного диска, мм: 10
хв. товщина, мм: 8,5
висота, мм: 63,5
Тип гальмівного диска: повний
Діаметр колісної маточини, мм: 58
кількість відп.: 5
Поверхня: лакований
105292
3 029 грн.
Діаметр, мм: 294
Товщина гальмівного диска, мм: 24
хв. товщина, мм: 22
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр колісної маточини, мм: 58
кількість відп.: 5
Товщина гальмівного диска, мм: 24
хв. товщина, мм: 22
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр колісної маточини, мм: 58
кількість відп.: 5
Гальмівні диски і барабани Bosch для Subaru XV 1 '11-16 ціна у Авторадості: Від 3 029 грн. До 43 562 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Комплект гальмівних дисків BOSCH 0 986 479 634 (2 шт.) | 3 042 грн. |
Комплект гальмівних дисків BOSCH 0 986 478 977 (2 шт.) | 3 029 грн. |
Акції в розділі
Статті
І барабани, і гальмівні диски є витратними матеріалами. Ці елементи є одними з деталей авто, що найбільш експлуатуються, і їм необхідно приділяти належну увагу.
Чи знаєте ви, що 80 % від величини потужності гальмування забезпечується за рахунок роботи передніх гальм? З цієї причини експлуатаційний ресурс передніх гальм набагато нижчий.
Гальмування відбувається шляхом притиснення гальмівних колодок до диска. З часом це призводить до їх зношування. Експлуатаційний термін дисків залежить від декількох факторів.
Гальмівна система, або, простіше кажучи, гальма – це необхідна частина конструкції будь-якого автомобіля. Функцій у неї багато:
зниження швидкості;
зупинка автомобіля;
утримання машини на одному місці.