ШРКШ (граната), пильовик для Ford Fiesta MK8 '18-
Якщо ви стежите за автомобільним ринком, то вам напевно відомо, що нові моделі авто від Ford Fiesta не змушують себе чекати. Покращені технічні характеристики, стильний дизайн - це те, що чекає на щасливих власників новинки. Однак, не варто засмучуватись, адже навіть свою стару машину можна зробити ідеальною, якщо вчасно стежити за її станом.
Заміна запчастин на Ford Fiesta 2018 це необхідний процес, який не варто відкладати наостанок.
Знайти ШРКШ (граната), пильовик для Ford Fiesta MK8 '18- з 2017 можна в інтернет магазині Авторадості. Тут ви знайдете все необхідне для того, щоб швидко полагодити свою машину і знову зробити її ефективною та привабливою для поїздок.
Заміна ШРКШ (граната), пильовик для Ford Fiesta MK8 '18- 1.0 EcoBoost, 1.5 ST EcoBoost - Бензинові; 1.5 TDCi - Дизельні; відбувається у два етапи. Перший це підбір ШРКШ (граната), пильовик на Ford Fiesta MK8 '18-, а потім необхідно правильно встановити їх у машині. Проста процедура заміни дозволить вам насолоджуватися поїздками на своїй машині ще довгий час.
Показати весь
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Ford Fiesta MK8 '18-
330884
369 грн.
Бренд: SKF
Країна виробника: Швеція
Країна виробника: Швеція
331494
424 грн.
Бренд: SKF
Країна виробника: Швеція
Країна виробника: Швеція
331526
453 грн.
Бренд: SASIC
Країна виробника: Франція
Країна виробника: Франція
334302
1 882 грн.
Бренд: Metelli
Країна виробника: Італія
Країна виробника: Італія
330539
220 грн.
Бренд: Metelli
Країна виробника: Італія
Країна виробника: Італія
ШРКШ (граната), пильовик для Ford Fiesta MK8 '18- ціна у Авторадості: Від 220 грн. До 9 735 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Пильовик ШРКШа зовнішній SKF VKJP01001 (комплект) | 369 грн. |
Пильовик ШРКШа SKF VKJP01001S (комплект) | 424 грн. |
Пильовик ШРКШа зовнішній SASIC 1900008 (комплект) | 453 грн. |
ШРКШ Metelli 151859 | 1 882 грн. |
Акції в розділі
Статті
ШРКШ — шарнір рівних кутових швидкостей. Цей елемент авто покликаний забезпечувати передачу крутного моменту з рівною кутовою швидкістю від коробки переключення передач до ведучих коліс.