Сайлентблоки для Toyota LC Prado 150 '10-13
В черговий раз концерн Toyota порадував своїх шанувальників новим позашляховиком LC Prado 150, запустивши його виробництво в 2010 році. Минуло вже кілька років, але цей автомобіль як і раніше привертає до себе підвищену увагу. Цьому сприяє престижність авто, сучасний дизайн, шикарні ходові характеристики і високий рівень прохідності.
Але цьому авто потрібне висококваліфіковане обслуговування, а також запчастини від надійних виробників. Сайлентблоки для Toyota LC Prado 150 ви можете знайти у нас в широкому асортименті. Тут представлена продукція для машин з різними типами двигуна:
2.7,
2.8D,
4.0 VVT-i.
Якщо ви не знайшли в каталозі Сайлентблоки для Toyota LC Prado 150 , то краще зв'язатися з нашим консультантом, можливо деталь ще знаходиться в дорозі. Крім того, завжди можна узгодити умови доставки, і при необхідності ми замовимо необхідні Сайлентблоки на Тойота Прадо.
Сайлентблоки доставляються в усі регіони країни транспортними перевізниками.
Але цьому авто потрібне висококваліфіковане обслуговування, а також запчастини від надійних виробників. Сайлентблоки для Toyota LC Prado 150 ви можете знайти у нас в широкому асортименті. Тут представлена продукція для машин з різними типами двигуна:
2.7,
2.8D,
4.0 VVT-i.
Якщо ви не знайшли в каталозі Сайлентблоки для Toyota LC Prado 150 , то краще зв'язатися з нашим консультантом, можливо деталь ще знаходиться в дорозі. Крім того, завжди можна узгодити умови доставки, і при необхідності ми замовимо необхідні Сайлентблоки на Тойота Прадо.
Сайлентблоки доставляються в усі регіони країни транспортними перевізниками.
Показати весь
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Toyota LC Prado 150 '10-13
328581
436 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь зверху
Тип важеля
Поперечний важіль підвіски
Тип установки
Гумово-металевий підшипник
326590
1 037 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь знизу, спереду
Тип важеля
Поперечний важіль підвіски
Тип установки
Гумово-металевий підшипник
328911
560 грн.
Характеристики
329060
378 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь знизу
477014
590 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь з обох боків
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
Тип установки
Гумово-металевий підшипник
477015
539 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь з обох боків
Тип важеля
для поперечного важеля підвіски
Тип установки
Гумово-металевий підшипник
477103
221 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
спереду, Задня вісь зверху
477357
83 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
праворуч, ліворуч, Задня вісь
477426
489 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
всередині, перед віссю, Задня вісь
477576
678 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь знизу
Тип установки
Втулка підшипника
477750
460 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Задня вісь зверху
479169
542 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь
479380
462 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
спереду, знизу, з обох боків, Передня вісь
479703
329 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
зверху, праворуч, ліворуч, Передня вісь
480373
910 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
ззаду, спереду, знизу, з обох боків, Задня вісь
Тип важеля
для поздовжнього важеля підвіски
480609
218 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
праворуч, ліворуч, Задня вісь
Тип важеля
Поздовжній важіль підвіски
480683
1 032 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь знизу
480704
241 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь з обох боків
Тип установки
Гумово-металевий підшипник
Сайлентблоки для Toyota LC Prado 150 '10-13 ціна у Авторадості: Від 83 грн. До 44 922 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Сайлентблок переднього важеля SIDEM 845631 | 436 грн. |
Сайлентблок переднього важеля SIDEM 845659 лівий/правий (передній, нижній) | 1 037 грн. |
Сайлентблок переднього важеля KAVO PARTS SCR9072 (задній) | 560 грн. |
Сайлентблок переднього важеля JAPANPARTS RU2550 (передній, нижній) | 378 грн. |
Акції в розділі
Статті
Сайлентблок є елементом підвіски авто, який складається з 2 втулок (металевих) і гумового прошарку між ними. Цей елемент авто покликаний:
забезпечувати з'єднання різних елементів, з яких складається підвіска;
гасити коливання, що передаються між вузлами.