Сайлентблоки для Ford KA+ '19-
Нова версія третього покоління Ford KA + побачила світ на автосалоні в місті Женева в березні 2018 року. Хетчбек «В» класу став більш впізнаваним завдяки потужній решітці радіатора, видозміненим фарам і хромовим вставкам спереду. Позитивні відгуки отримав також і салон автомобіля, виконаний в стриманому стилі. Родзинкою стала штатна аудіосистема, яка, в залежності від обраної комплектації, може бути або MyFord Dock або Ford SYNC 3 (з сенсорним екраном на 6,5 дюйма).
В цілому, експлуатація Форд КА + буде безпечною і досить комфортною. Інженери компанії подбали про достатню кількість місця для пасажирів і місткий багажник з об'ємом в 270 літрів. Кліматична установка може бути представлена кондиціонером або повноцінним клімат-контролем, в більш просунутих комплектаціях. За безпеку в хетчбек Ка + відповідають шість подушок безпеки, електропривод дзеркал і передніх стекол, центральний замок система стабілізації курсової стійкості. Дорожча версія автомобіля може похвалитися підігрівом передніх сидінь, шкіряним кермом, парктроніком, круїз-контролем і датчиками світла і дощу.
Якщо говорити про мотор, споживач може вибрати між бензиновим або дизельним агрегатом. Бензиновий двигун Duratec об'ємом 1,2 літра доступний в двох версіях - з потужністю в 70 і 85 кінських сил. Працює такий мотор в зв'язці з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Інновацією стало впровадження системи зміни фаз газорозподілу і програма управління двигуном. Кожна з версій двигуна має мінімальні викиди CO2 і середня витрата палива 5,0 л / 100 км. Альтернативним варіантом є 1,5 літровий дизельний турбомотор TDCi, який має потужність 95 кінських сил, і доповнений 5-ступінчастою «механікою».
В цілому, експлуатація Форд КА + буде безпечною і досить комфортною. Інженери компанії подбали про достатню кількість місця для пасажирів і місткий багажник з об'ємом в 270 літрів. Кліматична установка може бути представлена кондиціонером або повноцінним клімат-контролем, в більш просунутих комплектаціях. За безпеку в хетчбек Ка + відповідають шість подушок безпеки, електропривод дзеркал і передніх стекол, центральний замок система стабілізації курсової стійкості. Дорожча версія автомобіля може похвалитися підігрівом передніх сидінь, шкіряним кермом, парктроніком, круїз-контролем і датчиками світла і дощу.
Якщо говорити про мотор, споживач може вибрати між бензиновим або дизельним агрегатом. Бензиновий двигун Duratec об'ємом 1,2 літра доступний в двох версіях - з потужністю в 70 і 85 кінських сил. Працює такий мотор в зв'язці з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Інновацією стало впровадження системи зміни фаз газорозподілу і програма управління двигуном. Кожна з версій двигуна має мінімальні викиди CO2 і середня витрата палива 5,0 л / 100 км. Альтернативним варіантом є 1,5 літровий дизельний турбомотор TDCi, який має потужність 95 кінських сил, і доповнений 5-ступінчастою «механікою».
Показати весь
Так само ви можете подивитися всі автомобільні товари для Ford KA+ '19-
326301
304 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь, спереду
Тип важеля
Поперечний важіль підвіски
Тип установки
Гумово-металевий підшипник
328317
479 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь, ззаду
Тип важеля
Поперечний важіль підвіски
Тип установки
Гумово-металевий підшипник
483112
177 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь, спереду, всередині, з обох боків
482052
Немає в наявності
495 грн.
Характеристики
Сторона встановлення
Передня вісь, всередині, ззаду, з обох боків
Сайлентблоки для Ford KA+ '19- ціна у Авторадості: Від 177 грн. До 44 922 грн.
Товар | Ціна |
---|---|
Сайлентблок переднього важеля SIDEM 801632 (передній) | 304 грн. |
Сайлентблок переднього важеля SIDEM 801633 (задній) | 479 грн. |
Сайлентблок важеля A.B.S. 271079 | 232 грн. |
Сайлентблок важеля Moog FDSB8092 лівий / правий | 177 грн. |
Акції в розділі
Статті
Сайлентблок є елементом підвіски авто, який складається з 2 втулок (металевих) і гумового прошарку між ними. Цей елемент авто покликаний:
забезпечувати з'єднання різних елементів, з яких складається підвіска;
гасити коливання, що передаються між вузлами.