Ревіталізант для бензинових двигунів EX120 в блістері 8 мл
Арт.: XA 10035 |
Рейтинг: 0,0 |
0 відгуків |
про наявність
Ваш email адрес:
- Самовивіз з магазина - безкоштовно
- Кур'єрська доставка - ціна 70 грн.
- Доставка на відділення Нової Пошти - ціна 85 грн.
- Доставка за адресою Новою Поштою - за тарифами перевізника
- Від виробника
- Обмін/повернення протягом 14 днів
- Оплата готівкою
- Післяплата
- Онлайн оплата карткою Visa або MasterCard.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
- Формує на поверхнях пар тертя металокерамічне покриття
- відновлює і захищає від зносу тертьові деталі циліндропоршневої групи, кривошипно-шатунного і газорозподільного механізмів
- Знижує витрату палива (до 30% на холостому ходу)
- Підвищує тиск масла в системі до номінального
- Вирівнює і збільшує компресію в циліндрах
- Підвищує потужність двигуна, покращує його прийомистість
- Знижує рівень шумів і вібрації в 10 раз
- Збільшує термін служби вузлів в 2-3 рази
- Захищає двигун від негативних наслідків «холодного пуску»
- Покращує роботу двигуна вже через 50-100 км
- Дозволяє експлуатацію двига теля при аварійному витоку масла до 300 км
застосування
1-й етап: Вміст шприца внести в маслоналивную горловину двигуна, прогрітого до робочої температури.
Запустити двигун і дати йому попрацювати на холостому ходу 5-10 хвилин
2-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу
3-й етап: проводиться в тому ж порядку через 100-250 км пробігу
Обробка вважається закінченою не менше ніж через 1500 км пробігу
Дозування:
24 мл гелю-ревіталізанта на обсяг маслосистеми 3-10 л.
Схема обробки по етапах 1 + 1 + 1
Кількість шприців для нових двигунів - 2
48 мл гелю-ревіталізанта на обсяг маслосистеми 11-20 л.
Схема обробки по етапах 2 + 2 + 2
Кількість шприців для нових двигунів - 4
72 мл гелю-ревіталізанта на обсяг маслосистеми 21-30 л.
Схема обробки по етапах 3 + 3 + 3
Кількість шприців для нових двигунів - 6
Список літератури
Масло до закінчення міняти не рекомендується
Можлива обробка на холостому ходу (4 години - еквівалент 200 км пробігу)
Нові двигуни з пробігом до 20 000 км обробляти в один прийом
двигуни після капітального ремонту рекомендується обробляти в звичайному порядку в три ця па
Обробка двигунів на зрідженому природному газі аналогічна обробці бензинових двигунів
Захисне металокерамічне покриття формується на будь-якому працездатному механізмі, однак, якщо механізм (двигун) знаходиться в критичному стані (знос 100%), необхідно замінити зруйновані деталі