Герметик і кондиціонер c SMT2 (946 мл)
Арт.: HG7024 |
Рейтинг: 0,0 |
0 відгуків |
- Самовивіз з магазина - безкоштовно
- Кур'єрська доставка - ціна 70 грн.
- Доставка на відділення Нової Пошти - ціна 85 грн.
- Доставка за адресою Новою Поштою - за тарифами перевізника
- Від виробника
- Обмін/повернення протягом 14 днів
- Оплата готівкою
- Післяплата
- Онлайн оплата карткою Visa або MasterCard.
При одноразовому застосуванні усуває більшість незначних течі через ущільнення гідросистеми. Може бути використана в якості основної (звичайної) робочої рідини для системи гидроусиления рульового механізму.
ПРИЗНАЧЕННЯ: для запобігання та усунення течі в гідропідсилювачі керма, викликаних втратою герметичності (висиханням, затвердінням) ущільнюючих елементів.
ДІЯ: сприяє збільшенню терміну служби гидронасоса і виконавчих механізмів гідропідсилювача керма на 50-70%.
Синтетичний кондиціонер металу SMT 2 , що входить до складу препарату, істотно знижує тертя і зношування робочих поверхонь гідросистеми.
ДОТРИМАННЯ ВИМОГ: виготовлена з урахуванням сучасних вимог європейських, японських, корейських і вітчизняних автовиробників (GM, FORD, CHRYSLER та інших), що пред'являються до рідин для гідропідсилювача керма.
Сумісність: сумісна з будь-якими рідинами для гідропідсилювача керма.
Застосування
Застосування препарату не викличе труднощів навіть у початківців користувачів - досить уважно прочитати інструкцію і слідувати їй.
- Злийте відпрацьовану рідину.
- При заглушеному двигуні відкрийте кришку резервуара для рідини гідропідсилювача керма.
- Заповніть резервуар до позначеного рівня.
- Чи не переповнюйте, регулярно перевіряйте рівень і при необхідності доливайте рідину.
Поради фахівців
За статистикою страхових компаній, значна частина важких аварій відбувається через несподіване виходу з ладу гідропідсилювача і зростання навантаження на кермі.
Діагностичними ознаками необхідності термінової зміни рідини є:
В цьому випадку необхідно якомога швидше провести зміну рідини для гідропідсилювача керма.
Механізм гидроусиления керма, перебуваючи в безпосередній близькості від моторного відсіку, відчуває як власні знакозмінні навантаження, так і нагрівання і вібрацію від двигуна. У цих умовах різко зростає швидкість втомних процесів в матеріалах. Особливо це стосується гумотехнічних виробів: шлангів, манжет, сальників. Під впливом температури, тиску і вібрації гума ущільнюючих деталей втрачає еластичність і деформується, що тягне порушення герметичності з'єднання. В результаті падає ефективність гідропідсилювача, зростає навантаження на кермі. При значних порушеннях герметичності системи і знос ущільнювачів рекомендується додатково використовувати Герметик і тюнінг для гідропідсилювача керма в рекомендованої концентрації.
Додаткові проблеми викликаються зносом внутрішніх поверхонь гідроциліндра, що відбувається через втрату або недостатності антифрикційних властивостей рідини. При цьому погіршується гидроусиления, і після прогріву кермо «прикушує». Зміст синтетичного кондиціонера металу в складі рідини для гідропідсилювача керма дозволяє компенсувати неминучу в ході її експлуатації втрату антифрикційних властивостей, тим самим знижуючи знос дорогого гідроциліндра.