Автомобільний акумулятор VEGA 6CT-60A EURO
Арт.: VEGA 6CT-60A EURO |
Рейтинг: 0,0 |
0 відгуків |
про наявність
Ваш email адрес:
- Самовивіз з магазина - безкоштовно
- Кур'єрська доставка - ціна 70 грн.
- Від виробника
- Обмін/повернення протягом 14 днів
- Оплата готівкою
- Післяплата
- Онлайн оплата карткою Visa або MasterCard.
-
VEGA
- Всі акумулятори автомобільні VEGA
- Автомобільний акумулятор VEGA 6CT-60A EURO
- Автомобільний акумулятор VEGA 6CT-60A VAZ
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-100АЗ
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-100АЗ E
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-200АЗ
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-45Аз
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-45Аз E
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-55Аз
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-55Аз E
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-62Аз
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-62Аз E
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-66Аз
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-66Аз E
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-75Аз
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-75Аз E
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-91Аз
- Автомобільний акумулятор VEGA HP 6СТ-91Аз E
Характеристики:
- Струм холодної прокрутки: 490 А
- Ємність: 60 Ач
- резервного. ємність: 100 хв
- Габарити: 242х175х190 мм
- Полярність "+": права
- Маса: 15 , 9 кг
- Обслуговування: обслуговуються
Лінійка стартерних батарей "VEGA"
Загальні характеристики:
- Необслуговувана батарея класу "Standart", по європейською класифікацією (стандарт EN 50342).
Виконання:
- токоотводящий решітки виготовлені з чистого свинцю, легованого кальцієм, алюмінієм і оловом, за технологією «ex metal».
- Тип кришки - стандартна КАМІНУ з центральним газовідвідним каналом і двома вогнегасниками.
- Геометричні параметри корпусу батареї дозволяють встановлювати її практично на всі марки автомобілів вітчизняних і європейських виробників.
- Батарея має стандартне конструктивне виконання згідно з вимогами європейського стандарту EN 50342 і не містить будь-яких дизайнерських надмірностей.
- Головне технологічне відміну від аналогів: підвищена на 15% площа позитивних електродів;
Інші особливості легких батарей VEGA :
- Резервний запас ємності (близько 5%);
- Мінімальний саморозряд, який забезпечується використанням виключно первинного (НЕ вторинного) свинцю.
- Ці дві особливості дозволяють зберігати повністю заряджені батареї без підзарядки при середньодобовій температурі нижче 20 ° С протягом восьми місяців;
- Реально широкий (не декларований) робочий діапазон температур - від -50 до + 80 С, що є традиційним відмінністю всіх батарей корпорації ВЕСТА;
- Ресурс (заряд-розряд) - до 300 циклів (при вимозі стандарту EN 50342- 250 циклів). При відсутності порушень правил експлуатації батарея може залишатися працездатною протягом більше чотирьох років.
Унікальні гідності легких батарей VEGA : батарея, хоч і є не потребує постійного обслуговування, але в ній збережено доступ до акумуляторних банкам. Це дозволяє після закінчення гарантійного терміну експлуатації перевірити рівень електроліту і при необхідності долити воду.
Батарея є не потребує постійного обслуговування тільки з однієї причини - відсутність шкідливих домішок в гратах і робочої масі (таких як сурма, селен та ін.). Ці домішки викликали в батареї ефект "кипіння" води при стандартних режимах заряду, що призводило до необхідності частої наповнення системи. У батареях VEGA цей ефект усунутий. Причому середня витрата води не перевищує 1 мг на 1 Ач перезаряду. Для порівняння: норма витрати води для необслуговуваних батарей, встановлена Європейським стандартом EN 50342 обмежена цифрою 4 мг на 1 Ач перезаряду, що в 4 рази вище, ніж фактичні витрати води в батареях VEGA. Для обслуговуваних батарей цей показник не нормований і на практиці він може досягати значень 8 і більше мг на 1 Ач перезаряду.
Важливо! В західних аналогах доступ до банкам закритий. І якщо з якихось причин (експлуатація в жаркому кліматі, систематичний перезаряд) вода википить завчасно, то батарею просто викидають. Ми ж залишаємо можливість продовжити батареї життя, заповнивши втрату води. Це дуже важлива відмінність, так як воно дозволяє контролювати стан батареї, і головне дає можливість експлуатувати батарею не тільки на нових імпортних автомобілях, але і на старих автомобілях з недосконалими системами регулювання бортового напруги.
Акумулятор є не обслуговуються.
Необслуговувані акумулятори майже не витрачають воду, тому у них зовсім немає кришок для її доливання. Таким чином, сам акумулятор не вимагає ніякого обслуговування. Але потрібно вчасно перевіряти справність генератора і регулятора напруги, а також стежити, щоб не було витоків в електросистеми автомобіля. Якщо ви впевнені в надійності свого автомобіля, покупка акумулятора, що не стане ідеальним варіантом. Заряджати такі батареї найкраще методом постійної напруги. У порівнянні іншими типами акумуляторів вони заряджаються в 2-3 рази швидше, їхні пускові струми майже на третину вище, а термін служби більше на 20%.
АКБ | |
Ємність АКБ (А/г) | 60 |
Полярність АКБ | Правий плюс |
Пусковий струм АКБ | 510 |
Довжина АКБ | 242 |
Ширина АКБ | 175 |
Висота АКБ | 190 |