Помилки при обслуговуванні гальм, які призводять до шуму і свисту

16.12.2019
Проблеми з шумом і скрипом гальм у понад 80% випадків викликані непрофесійним ремонтом або халатністю при обслуговуванні. Звички майстра формують його професійну культуру, і їх важко змінити. Для небайдужих до справи майстрів, в цій статті ми дамо керівництво з двох обов'язкових етапів ремонту гальм, які допоможуть підвищити якість, комфорт і поліпшать безпеку.

Дві типові звички майстрів, які призводять до дискомфорту шуму і писку гальм:
  • Погано очищена скоба супорта та поверхні.
  • Ігнорування правил мастила, часто - взагалі відсутність мастила як такої.
На жаль, це типова ситуація, коли свідомо (через недбалість), щоб швидше виконати роботу, або несвідомо (через незнання) майстер недооцінює значення цих двох кроків для якості ремонтних робіт. Тому, як правило, шум в таких випадках - це не просто брак комфорту, а й симптом можливих серйозних наслідків для безпеки. Колодки будуть підклинювати, їх робочі площині та робочі поверхні гальмівних дисків будуть нерівномірно та інтенсивніше зношуватися, що в кінці позначиться і на гальмуванні.


Щоб уникнути проблем, потрібно перш за все сумлінно поставитися до справи та обов'язково, як слід почистити скобу гальмівного супорта. Це неможливо зробити якісно, ​​якщо не демонтувати скобу (фото 2) і не перетиснути її (як на фото 1). Якщо цього не робили (або робили неякісно) при першому ремонті або при другому чи третьому, нашарування спресуються на поверхнях (фото 5, 6). Очищення займе дуже багато часу, адже розміри монтажних місць зміняться принципово, для забезпечення якісного функціонування системи. Колодки може заклинювати гумова манжета, яка має повертати гальмівний поршень і відповідно, відпускати гальмівні колодки від гальмівного диска. Це одна з причин швидкого руйнування навіть дуже якісних колодок.

Переконайтеся в якості всіх деталей системи!
Перед мастилом необхідно обробити металевою щіткою або спеціальним напилком, очистивши від корозії і нашарувань напрямні скоби супортів. (Фото 3,4) При ремонті слід дотримуватися рекомендацій автовиробника, виробника гальмівної системи, з огляду на напрямок установки колодок і зусилля моменту затиску при гальмі.

Про те, як і де слід змащувати?
Змащувати необхідно тільки місця прилягання колодки в напрямних шахтах. Зворотний бік - основу колодки змащувати не треба, якщо на ній є допоміжні шумопоглиначі засоби:спеціальне лакування, металеві пластини та інше. УВАГА! Виняток становлять колодки, що мають пластини - шумопоглиначі, які знімаються з колодки. Часто зустрічається в колодках для азійських автомобілів. У таких випадках слід змастити тилову базу колодки, закріпити першу пластину, потім змастити також її поверхню перед закріпленням другої та, нарешті, змастити поверхню другої пластини.

Чому мастило LIQUI MOLY?


Через те, що при ремонті та сервісі сучасних гальм неприпустимо застосовувати мідного або іншого мастила, що містять метали! Сучасні машини обладнані високочутливою технікою з електронним управлінням ABS, ESP і т.п. Більшість датчиків постійно постачають інформацію бортової електроніки про будь-які зміни умов на дорозі. Металомісткі мастила можуть викликати збій в роботі датчиків автомобіля.

До того ж в автомобілях часто застосовують деталі підвіски та гальмівні супорти з алюмінієвих сплавів. Мідні та алюмінієві частинки вступають в електролітичну реакцію, що призводить до схожого на корозію ефекту, тобто, викликає проблеми, яким має запобігати. Тому рекомендуємо застосовувати сучасне масло LIQUI MOLY.

LIQUI MOLY Bremsen Anti Quietsch Paste- серія мастильних засобів для гальмівної системи. Спеціально розроблена паста з синтетичних і керамічних активних речовин, усуває різкі звуки при гальмуванні, що виникають між гальмівним поршнем або площею контакту і гальмівними накладками. Синтетичні компоненти без вмісту абразивних твердих добавок роблять це засіб сумісним з ABS, спрощує монтаж і обслуговування гальм, зменшує можливість шуму, писку гальм; захищає від корозії, не містить міді та кислотних компонентів; стійкі до високих температур (до 1200 ° С).

Безумовно, якісно виконана робота може зайняти більше часу і відповідно коштувати дорожче. Однак, справжній професіонал зможе пояснити клієнту різницю між якісно виконаною роботою і наслідками "колгоспного" відходу. Як свідчить досвід, мало хто з клієнтів після такого роз'яснення відмовиться заплатити більше за правильно виконану і якісно виконану роботу по обслуговуванню гальм.



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено