Шумоізоляція підлоги автомобіля: про що має знати кожен?

28.11.2024
Шумоізоляція авто
Робити шумоізоляцію підлоги чи ні? – питання, яке рано чи пізно ставить собі кожен власник авто. Сумніви пов'язані з різними аспектами. Хтось не вдається до цієї маніпуляції через економію. Хтось думає, що зайве обтяження авто ні до чого. Хтось просто не має бажання заглиблюватися у всі нюанси підбору матеріалів і тому відкладає питання на потім. Ті ж, хто хоч раз проїдуться в авто, аналогічному своєму, але з виконаною шумоізоляцією, ствердно відповідають "Так". Чому і як її краще зробити ми розповімо у цій статті.

Що дає шумоізоляція підлоги в автомобілі?


Підлога салону та багажника транспортного засобу, арки та днище – те, що є причиною досить серйозного шуму під час руху. Це зовсім не випадково, адже всі найважливіші агрегати та вузли авто перебувають із цією зоною в контакті. Отже, вібрацій та шуму уникнути не вдасться. І "найкраще" вони передаються в салон через підлогу. Особливо це відчутно під час їзди поганою дорогою (і особливо протягом тривалого проміжку часу).

Не можна забувати й про те, що підлога в авто перебуває у постійному контакті з агресивним середовищем. Йдеться насамперед про скупчення вологи. Правильна шумоізоляція убезпечить кузов від корозії та продовжить експлуатаційний термін авто в цілому. Найголовніше грамотно підібрати матеріал.

Правильна шумоізоляція підлоги автомобіля: алгоритм

  1. Підготовка простору та поверхні для кріплення шумоізоляції. Від цього етапу залежить успіх подальших кроків.
  2. Підготовка простору до встановлення шумоізоляції Отже, спочатку треба підготувати простір. Для цього необхідно розібрати салон, а саме зняти сидіння, виконати демонтаж центральної консолі та інших елементів, які перекривають доступ до підлоги. Підлогове покриття також треба буде прибрати.

    Також необхідно ретельно очистити поверхню від пилу, бруду, іржі. Після цього слід знежирити ділянку. Тільки в такому випадку можна буде говорити про хорошу адгезію матеріалів, оптимальну стійкість до корозії, а також про те, що шумоізоляція прослужить довго. 

  3. Нанесення спеціальних матеріалів, які погашають вібрації, звуки та забезпечують хорошу теплоізоляцію. Залежно від бюджету підбирається варіант обробки. Ціна шумоізоляції підлоги автомобіля може бути різною, але слід орієнтуватися на результат. Отже, матеріал слід вибирати ретельно. Економія в такому разі не буде найкращим варіантом. Щоб гроші не були витрачені дарма і пішли в потрібне русло, слід підбирати матеріал виходячи з його особливостей та експлуатаційних характеристик.
Шумоізоляційні матеріали Щодо варіантів обробки, то насправді їх чимало. Розглянемо найпопулярніші. Отже, насамперед слід зазначити, що ця зона вимагає товстого вібропоглинача (він має бути не менше 3 мм), для колісних арок застосовується матеріал, який має товщину 4,2 мм. Обробці підлягають ділянки під ногами водія та пасажирів, а також задніми сидіннями.

При обробці важливо стежити за тим, щоб технологічні отвори та проводка не були заклеєні. Якщо ви плануєте виконувати обробку без зняття торпеди, слід максимально потрапити під неї й підняти штатну шумоізоляцію.

Отже. Перший шар – віброізоляція. Тут можна використовувати матеріали з нашого каталогу. У нашому каталозі є багато варіантів різних брендів. Ми пропонуємо своїм клієнтам тільки високоякісну продукцію, тому ви можете бути впевнені, що матеріали, що використовуються чудово справляються з вібраціями й перетворюють коливальну енергію в теплову. Вироби не тільки гасять вібрації, а й укріплюють кузов і захищають його від корозії. У нас є:
Ми пропонуємо як дорогі варіанти, так і бюджетні позиції, а саме еластичні віброізолятори, в основі яких герметична мастика, а зверху використаний фольгований шар. Їх легко наносити, тому що монтажний клейовий шар досить міцний та забезпечує потужну адгезію.

Другий та третій шари – звукоізоляція та теплоізоляція підлоги авто. Що стосується шумоізоляції, то й тут ми маємо багато пропозицій для вас. У нашому каталозі є:


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено