Машина не заводиться, а стартер справний
25.11.2024
Якщо машина не заводиться, часто проблема криється в несправності стартера. Щоправда, ситуації бувають різні та іноді стартер працює, а транспортний засіб залишається нерухомим. Ця ситуація здатна спантеличити навіть досвідченого водія, який стикався на практиці з різним. У цій статті ми поговоримо про те, що може спровокувати проблему з двигуном, коли стартер крутить, а також про можливі варіанти її вирішення.
Щоб усунути несправність, необхідно зрозуміти, що її спровокувало. Насамперед необхідно зрозуміти, що якщо стартер крутить, але не заводить авто, то це зовсім не свідчить про те, що він знаходиться у справному стані. Тому перш ніж говорити про те, що стартер справний, треба розібратися, а чи справді деталь робоча. І тільки якщо він і справді працює, тоді треба розпочинати пошук причин неполадок в іншому місці. Для початку треба звернути увагу на те, чи справними є інші комплектуючі, які відповідають за рух транспортного засобу.
Отже, перевірці підлягають:
Коли, намагаючись завести авто, ви повертаєте ключ запуску, слід перевірити додатково насос для подачі палива. Цей пристрій повинен видавати відповідні звуки. Якщо ви відзначаєте тишу, це означає, що бензин або дизель в систему не подається. Нерідко причиною є зламаний запобіжник, але поломка може стосуватися самого насоса. У такому разі доведеться лагодити комплектуючу або купувати нову.
Бувають також ситуації, коли стартер крутить, двигун схоплює, але не заводиться. У такому разі скоріше за все винним буде фільтр для палива. Коли він засмічується, то у двигун потрапляє недостатня кількість палива, тому мотор не може завестися. Фільтр є розхідником, його слід своєчасно змінювати. Якщо ж ви змінили його недавно, тоді радимо звернути увагу на якість палива. Паливо низької якості може спровокувати цю проблему.
Якщо в машині встановлено інжекторну систему, то обов'язково потрібно перевірити модуль запалення. Під'єднайте до свічки кабель так, щоб він торкався двигуна. Якщо іскри не буде, це означає, що запчастину потрібно поміняти. Якщо ж система карбюраторна, то в такому разі треба тестувати не модуль, а котушку запалювання.
Також спровокувати проблему, якій присвячено нашу статтю, може і зламана свічка. Щоб зрозуміти є з нею проблема чи ні, слід перевірити візуальний стан свічки.
Якщо не почистити дросельну заслінку, то в камеру згоряння потраплятиме недостатній обсяг палива, що призведе до того, що стартер дзижчить, але не крутить двигун.
Коли стартер крутить так, начебто сів АКБ, огляньте автомобільну батарею. Особливо варто відзначити стан клем. Якщо на поверхні є наліт, а їх колір став каламутнішим, контакти важливо ретельно почистити. При використанні обслуговуваних моделей акумуляторів, не забувайте доливати електроліт.
Можливо таке, що АКБ доведеться змінювати.
Проблему може спровокувати також обрив електромережі. Проводка після тривалої експлуатації могла сильно зноситися.
У конструкції машини в принципі є багато комплектуючих, які пов'язані з електромережею. Вони можуть стати причиною проблеми, коли стартер крутить втягуюче, але не запускає двигун. Це можуть бути контакти свічки або навіть самого стартера. Також важливо відзначити, що від реле даної деталі не буде ніякої користі, якщо свічка в автомобілі зламалася.
Ще одним фактором можуть бути згорілі запобіжники.
Якщо вищезгадані причини зовсім і не причини, слід звернути увагу також на:
Стартер крутить у холосту: можливі причини неполадки
Щоб усунути несправність, необхідно зрозуміти, що її спровокувало. Насамперед необхідно зрозуміти, що якщо стартер крутить, але не заводить авто, то це зовсім не свідчить про те, що він знаходиться у справному стані. Тому перш ніж говорити про те, що стартер справний, треба розібратися, а чи справді деталь робоча. І тільки якщо він і справді працює, тоді треба розпочинати пошук причин неполадок в іншому місці. Для початку треба звернути увагу на те, чи справними є інші комплектуючі, які відповідають за рух транспортного засобу.
Отже, перевірці підлягають:
- Комплектуючі електромережі авто.
- Дросельна заслінка.
- Нестача палива чи моторної оливи.
- АКБ транспортного засобу.
- Паливна система.
- Система запуску ДВЗ (інжектор, свічки).
Паливна система
Отже, якщо стартер у нас справний, а машина вперто не хоче зрушуватись з місця, то проблема може критися в несправній системі подачі палива транспортного засобу. Якщо концентрація палива низька, машина нікуди не поїде.Коли, намагаючись завести авто, ви повертаєте ключ запуску, слід перевірити додатково насос для подачі палива. Цей пристрій повинен видавати відповідні звуки. Якщо ви відзначаєте тишу, це означає, що бензин або дизель в систему не подається. Нерідко причиною є зламаний запобіжник, але поломка може стосуватися самого насоса. У такому разі доведеться лагодити комплектуючу або купувати нову.
Бувають також ситуації, коли стартер крутить, двигун схоплює, але не заводиться. У такому разі скоріше за все винним буде фільтр для палива. Коли він засмічується, то у двигун потрапляє недостатня кількість палива, тому мотор не може завестися. Фільтр є розхідником, його слід своєчасно змінювати. Якщо ж ви змінили його недавно, тоді радимо звернути увагу на якість палива. Паливо низької якості може спровокувати цю проблему.
Система запалювання
Якщо з системою подачі палива проблем немає, то ситуація буде не найприємніша: машина не заводиться, стартер крутить, бензонасос працює. Така комбінація обов'язково зіб'є з пантелику навіть досвідченого власника авто. Проте опускати руки не варто. Далі треба перейти до діагностики системи запалення.Якщо в машині встановлено інжекторну систему, то обов'язково потрібно перевірити модуль запалення. Під'єднайте до свічки кабель так, щоб він торкався двигуна. Якщо іскри не буде, це означає, що запчастину потрібно поміняти. Якщо ж система карбюраторна, то в такому разі треба тестувати не модуль, а котушку запалювання.
Також спровокувати проблему, якій присвячено нашу статтю, може і зламана свічка. Щоб зрозуміти є з нею проблема чи ні, слід перевірити візуальний стан свічки.
Дросельна заслінка
Дросельна заслінка відповідає за регулювання обсягу палива, що подається у двигун. Ламання цієї деталі може спровокувати серйозні неприємності, коли машина заглухла на ходу і зовсім не заводиться, а стартер все ж таки працює. Якщо деталь просто забилася, її можна не змінювати відразу. Щоб очистити заслінку від забруднень, слід використовувати щітки із щетинками із заліза та спеціальний очисник для карбюраторів. Після чищення потрібно продути деталь повітрям – так ви точно приберете з поверхні залишки засобу для чищення. Також потрібно не забути оновити дані ЕБУ, оскільки саме цією запчастиною регулюється положення заслінки, відштовхуючись від її забруднення.Якщо не почистити дросельну заслінку, то в камеру згоряння потраплятиме недостатній обсяг палива, що призведе до того, що стартер дзижчить, але не крутить двигун.
Електрика та АКБ
Несправність електричної мережі машини може призвести до того, що авто заглухне. У такому разі необхідно провести діагностику АКБ, проводів, запобіжників у авто.Коли стартер крутить так, начебто сів АКБ, огляньте автомобільну батарею. Особливо варто відзначити стан клем. Якщо на поверхні є наліт, а їх колір став каламутнішим, контакти важливо ретельно почистити. При використанні обслуговуваних моделей акумуляторів, не забувайте доливати електроліт.
Можливо таке, що АКБ доведеться змінювати.
Проблему може спровокувати також обрив електромережі. Проводка після тривалої експлуатації могла сильно зноситися.
У конструкції машини в принципі є багато комплектуючих, які пов'язані з електромережею. Вони можуть стати причиною проблеми, коли стартер крутить втягуюче, але не запускає двигун. Це можуть бути контакти свічки або навіть самого стартера. Також важливо відзначити, що від реле даної деталі не буде ніякої користі, якщо свічка в автомобілі зламалася.
Ще одним фактором можуть бути згорілі запобіжники.
Інші можливі неполадки
Якщо вищезгадані причини зовсім і не причини, слід звернути увагу також на:
- Зайву вологість у підкапотному просторі. Велика вогкість може спровокувати те, що іскра не зможе запалити паливо. Тому якщо ви її відзначаєте, то відженіть машину в сухе місце, після – добре просушіть ДВЗ.
- Помилка в ЕБУ. У такому разі допоможе лише прошивка "мізків" авто.
- Неправильне положення колінвала, якщо бути точніше, то поломка датчика, який надсилає на ЕБУ некоректну інформацію. За наявності такої проблеми ЕБУ не може розрахувати правильний обсяг палива для подачі.
Серед доступних варіантів, у тому числі й такі позиції:
- Втягуюче реле Zm Zm5973
- Стартер Mando BN3610041012
- Шестерня стартера Era ZN9186
- Стартер Denso DSN999 та багато іншого.
Читати інші новини...