Готуємо автомобільний акумулятор до похолодання: поради від Exide

12.10.2020
З настанням холодів кожному автовласнику обов'язково слід звернути увагу на стан акумуляторної батареї автомобіля та підготувати її до зимової експлуатації. На здоров'я акумулятора, в першу чергу забезпечує постійним струмом надійний запуск двигуна, може впливати чимало факторів. Читайте в цій статті про те, що є запорукою стабільної роботи всіх бортових електронних систем. А також дізнайтеся про підтримку і своєчасному обслуговуванні АКБ автомобіля в холодний сезон.

Причини, за якими АКБ виходить з ладу


Використання низько зарядженої батареї


Хороший автомобільний акумулятор повинен стабільно приймати і утримувати заряд. Слабо заряджена батарея в умовах тривалого простою тягне внутрішні незворотні зміни з сульфатами пластин, що несе неминучу втрату початково закладену ємність батареї.

Старость не радость


З кожним роком експлуатації акумулятори, яким більше 4-5 років втрачають в ємності в силу свого старіння. В такому випадку проблеми стають явними до приходу осінньо-зимового періоду. При низьких температурах акумулятору потрібно більше потужності для запуску холодного двигуна.

Надмірний заряд


Слід звернути увагу на правильний струм заряду, що подається на батарею генератором вашого автомобіля. При працюючому двигуні напруга бортової мережі не повинно перевищувати 13,6 Вольта. При більш високих токах ваш акумулятор буде схильний до нагрівання, що призводить до випарювання води і негативної концентрації електроліту, нерідко призводить до вибуху. Це неминуче спричинить за собою руйнування свинцевих пластин і невідновні втрату акумуляторної батареї.

Недостатній заряд


При частих поїздках на короткі відстані або ж експлуатація автомобіля в холодну пору року навіть при коректній роботі генератора ваш акумулятор буде не отримувати необхідну зарядку. Часті запуски двигуна, їзда з включеним світлом, обігрівачем і всякого роду підігрівами, через свого енергоспоживання просто не дозволять вашій батареї отримувати заряд належним чином.

Практично в будь-якому автомобілі ми можемо відстежувати інформацію про рівень зарядженості акумуляторної батареї. Будь то індикація на приладовій панелі або дані з бортового комп'ютера слід пам'ятати, що правильні відомості про зарядженості ми отримаємо тільки при заглушеному двигуні. І тут слід звернути увагу на таке явище, як поверхневий заряд.

Поверхневий заряд


Це може багатьох спантеличити від розуміння справжнього ступеня зарядженості. Цей стан заряду, в момент коли АКБ Розміщена під навантаженням. Якщо ви тільки що заглушили двигун, або тільки що підзарядили акумулятор, швидше за все батарея буде мати поверхневий заряд. Він відноситься до більш високого заряду, ніж зазвичай, який знаходиться тільки на поверхні пластин акумулятора. Щоб від нього позбутися, потрібно зробити кілька простих маніпуляцій:

  • включіть дальнє світло фар на одну хвилину
  • вимкніть фари і почекайте пару хвилин

  • При цьому двигун повинен бути вимкнений і всі електричні аксесуари (музика, салонне освітлення та інше) повинні бути відключені.


    Перевірка акумулятора мультиметром


    Перевірити напругу в акумуляторі досить просто, маючи мінімальні навички електрика і вольтметр. Перед перевіркою слід позбутися поверхневого заряду батареї. Далі:

  • налаштуйте пристрій в режим зчитування постійної напруги (DC)
  • встановіть шкалу на 20 вольт
  • правильно встановіть вимірювальні контактні щупи (червоний +/чорний -)
  • дотримуючись полярності, торкніться щупами позитивної (+) і негативною (-) клем на акумуляторі

  • Напруга спокою має бути не нижче 12,6 вольт. Якщо напруга знаходиться на рівні 12,2 вольт, то акумулятор заряджений на 50%. Якщо нижче 11,9 вольт - батарея розряджена і вимагає термінової зарядки.

    Не варто використовувати батарею з рівнем заряду нижче 75%. Це згубно позначається на її ємності і терміні експлуатації.


    Коли варто зарядити АКБ?


    При тривалому простої автомобіля бажано раз за 4-6 тижнів проводити підзарядку акумулятора. Якщо ваш акумулятор заряджений на 75%, то для відновлення заряду вам досить проїхати з мінімальною кількістю зупинок 80-100 км.

    При низькому рівні зарядженості (менше 75%) варто вдатися до допомоги портативних автомобільних зарядних пристроїв . Категорично не рекомендується проводити таку зарядку, не знімаючи акумулятор з автомобіля.

    Правильним буде витягти батарею, обов'язково дотримуючись полярності, і підключити зарядний пристрій на середніх зарядних токах. Не слід заряджати акумулятор на максимальних токах і залишати зарядний пристрій без нагляду на тривалий час (більше 12 годин).


    Рівень дистильованої води


    Також варто стежити за рівнем дистильованої води в акумуляторної батареї. Його легко відстежити по індикаторному поплавця, або ж просто відкрутити пробки на акумуляторі, які часто закриті накладкою або декоративною наклейкою. Дистильована вода повинна повністю покривати пластини всередині. При необхідності додавання потрібно розуміти, що щільність електроліту і зарядженість різко впаде і знадобитися більше часу до повної зарядки.

    Вибір якісного і надійного акумулятора на заміну


    Відзначимо, що при покупці акумуляторної батареї для авто, на вартості і ємності економити не варто. Якщо потрібен новий автомобільний акумулятор - купите надійний АКБ , вибираючи перевіреного виробника. Таким чином, Ви отримаєте гарантований ресурс і термін роботи акумулятора, захистивши себе від багатьох неприємностей в майбутньому. На ринку автомобільних батарей, крім акумуляторів BOSCH, лідером також можна віднести автомобільні акумулятори EXIDE .

    Акумулятори Exide для вимогливих клієнтів


    Концерн отримав своє сьогоднішнє ім'я в 2000-х, але своїм корінням він сягає кінця 18-го століття. У далекому 1888 році підприємець з Філадельфії Вільям Гіббс заснував компанію «Електрик сторедж Беттері».

    Слово «Exide» світ почув на початку 19 століття, як похідну від excellent oxide - революційної на той час технології застосування оксидів при виробництві акумуляторних батарей.

    Мало хто знає, що перший стартер запустив двигун за допомогою акумулятора Exide. Акумуляторні батареї Exide побували навіть на Місяці, а дух інновацій присутній і сьогодні. У 1974 році в корпорацію входить «Едісона сторедж Беттері» - засновником якої є той самий винахідник електричної лампочки Томас Едісон.

    В середині 1990-х Exide набуває все акції фірми Tudor - найстарішого титану і найбільшого гравця на європейському ринку акумуляторних батарей. На початку нульових до корпорації приєднується «ДЖІ ЕН БІ Технолоджі» - лідер США у виробництві індустріальних акумуляторів, займає впевнену позицію на азіатському ринку.

    Використовуючи передові технології і напрацювання відомих компаній, які увійшли до складу корпорації, EXIDE стає одним з провідних виробників акумуляторних батарей в світі. Про характеристики і відмінності між серіями автомобільних акумуляторів EXIDE докладніше за посиланням.


    Читати інші новини...

    У вашому кошику
    Корзина пуста
    Інформація
    Потрібна інформація не знайдено