Коли потрібно міняти амортизатори в автомобілі?

02.09.2021

Роль амортизаторів в автомобілі полягає в гасінні коливань передньої підвіски. В результаті рухливі деталі конструкції служать більш тривалий термін.
У цій статті ми розповідаємо про причини і ознаки різних поломок в амортизаційному вузлі і даємо інструкції щодо їх усунення.

І перш, ніж давати вам подальші рекомендації, радимо вже переглянути та купити відповідний комплект автомобільних амортизаторів . Підбір деталі по марці і моделі авто в магазині Авторадості допоможе Вам зробити правильний вибір!

Ознаки поломки вузла


В автомобілі амортизатор постійно зазнає навантаження. Іноді він може вийти з ладу.

Це буде супроводжуватися такими ознаками:
  • Автомобіль починає надмірно трясти на горбистій дорозі.
  • Машина тривалий час не може погасити коливання після переїзду нерівностей.
  • У амортизаторах з'являється протічки.
  • На корпусі ясно видно сліди корозії.
  • При стисненні амортизаторів лунає характерний скрип або стукіт.
  • Ускладнюється керування автомобілем.
Всі ці ознаки вказують на необхідність ремонту амортизатора.

Наслідки поломки


Якщо амортизатор перестає виконувати свої функції, колесо менше часу контактує з дорогою.

Це веде до таких наслідків:
  • Після переїзду перешкоди колесо піднімається вгору, а потім повертається вниз і такі скачки багаторазово повторюються, тому що відсутня гасіння коливань.
  • Зростає довжина гальмівного шляху.
  • Ускладнюється процедура проходження поворотів.
  • Через постійну вібрації йде посилений знос вузлів.
Все це призводить до ускладнення управління автомобілем, що несе ризик скоєння аварії.

Демонтаж вузла


Якісні амортизатори можуть відходити до 100000 км. Однак в реальності ця величина складає 75000 км. При заміні спочатку вузол знімається.

Така процедура включає в себе наступні етапи:
  1. Для полегшення відкручування гайок всі з'єднання покриваються спеціальною рідиною WD-40. При її відсутності допускається використання замінника.
  2. Автомобіль піднімається і встановлюється на опори.
  3. З того боку, де планується демонтаж амортизатора, знімається колесо.
  4. Спочатку відкручується гайка кріплення амортизатора до корпусу автомобіля. Вона знаходиться під капотом.
  5. З оглядової ями відкручується гайка, яка з'єднує амортизатор з важелем. Для цього використовуються 2 ключа.
Не завжди вдається швидко досягти результату. Для полегшення роботи нижній кріплення іноді розігрівається паяльником. За допомогою монтування амортизатор виймається.

Установка нового амортизатора


У зворотному порядку на місце старого вузла встановлюється новий амортизатор.

В проведенні такої роботи є свої нюанси, які полягають у наступному:
  1. Перед установкою деталі обов'язково з місць кріплення усувається бруд.
  2. Перевіряються кріпильні болти, на яких не повинні бути присутніми дефекти.
  3. Попередньо всі гайки закручуються з малим зусиллям. Їх остаточне затягування ведеться після установки колеса і опускання автомобіля.
На цьому основна частина роботи закінчується.

Перевірка виконаної роботи


Після закінчення роботи необхідно уточнити якість її виконання.

Перевірка виражається в наступному:
  1. Навіть при русі по нерівній дорозі не повинні бути чутні сторонні шуми. Для цього всі вікна закриваються.
  2. При обертанні керма повинна бути забезпечена плавність повороту.
  3. У нового амортизатора має бути відсутня жорсткість при роботі.
Якщо перевірка виявилася незадовільною, зазвичай причиною є погане кріплення амортизаторів. Кріплення необхідно перевірити і затягнути з великим зусиллям.


Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено