Товщиноміри для вимірювання товщини ЛКП

19.09.2018
Сьогодні на автомобільному ринку існує тенденція покупки уживаних автомобілів. У зв'язку з цим, щоб придбати хороший засіб пересування, потенційний покупець повинен звернути увагу на безліч аспектів. Крім перевірки двигуна та інших компонентів на наявність дефектів, необхідно також звернути увагу на кузов автомобіля.

Оскільки деякі продавці намагаються приховати джерела корозії або сліди дорожньо-транспортних пригод, під час купівлі авто варто використовувати спеціальні прилади, які дозволять визначити можливі пошкодження кузова і деталей.

Товщиномір є незамінним атрибутом в даній ситуації, оскільки з його допомогою можна точно визначити товщину фарби, як на кузові автомобіля, так і на його деталях. Як відомо, на відремонтованій деталі товщина фарби завжди буде перевищувати допустиму норму. Крім вимірювання товщини лакофарбового покриття, товщиномір надає можливість виявити пошкоджені місця поверхні автомобіля, які були зашпакльовували.

Перевірка товщини шару фарби на транспортному засобі буде актуальна не тільки під час придбання автомобіля, який вже був в експлуатації, але і для визначення зносу заводського лакофарбового покриття або під час полірування авто.

Так які ж види товщиномірів бувають і як вибрати відповідний? Існує безліч класифікацій даних приладів, але варто відзначити, що абсолютно все товщиноміри можна поділити на магнітні, електромагнітні та ті, що випробовують товщину струмом.

Магнітні товщиноміри - це найпростіші прилади, в корпусі такого приладу є магніт. Саме за допомогою магніту встановлюється рівень тяжіння до металевої деталі, чим ближче буде магніт до металу, тим сильніше тяжіння.

Якщо говорити про електромагнітних Товщиноміри, то вони є більш точними у своїх свідченнях, оскільки працюють за допомогою датчиків Холла. В такому випадку, кузов автомобіля являє собою "замкнутий ланцюг" і зі зменшенням шару лакофарбового покриття, збільшується сигнал приладу.

Існує ще один тип товщиномірів - струменеві. Вони, як правило, використовуються для роботи з міддю або алюмінієм. Хоч такий прилад і дорожче своїх аналогів, це виправдовується точними показниками вимірювання товщини ЛКП.

Отже, щоб обрати відповідний для Вас товщиномір, в першу чергу необхідно визначитися яке авто потрібно перевірити. Якщо в машині відсутні алюмінієві деталі, то нераціонально використовуватиме товщиномір з алюмінієм, адже залізні версії простіші у використанні та набагато бюджетні.

По-друге, важливо зрозуміти з якою метою і як часто Ви будете використовувати даний прилад. Якщо товщиномір потрібен для одноразової перевірки автомобіля, щоб визначити наявність шару шпаклівки, досить буде простого бюджетного приладу. Але для страхових комісарів або оцінювачів, які щодня використовують товщиномір, краще зупинитися на більш професійної моделі. Адже вони здатні виявити навіть найменше відхилення. Варто зазначити, що похибка товщиноміру повинна становити не більше ніж 3%.

Для правильного виміру лакофарбового покриття автомобіля фахівці рекомендують використовувати наступну схему визначення товщини фарби. Її суть полягає в тому, що поверхня транспортного засобу варто розділити на невеликі квадрати та перевіряти їх один за одним. При цьому дуже важливим нюансом є зіставлення показників приладу. Порівнювати показники потрібно симетрично, наприклад, результат вимірювання лівого боку автомобіля повинен відповідати результату вимірювання правої. І так, для ефективного використання товщиноміра необхідно звернути увагу на основні нюанси, які потрібно запам'ятати. Більшість автовиробників роблять транспортні засоби з товщиною лакофарбового покриття від 80 до 150 мікронів (0,08-0,15мм). Це говорить про те, що якщо автомобіль не піддавався повторного фарбування, при ремонтних і реставраційних роботах, показник ЛКП буде коливатися в межах даної норми. Варто звернути увагу і на те, що старші моделі авто можуть мати другий шар лакофарбового покриття. Якщо цей шар присутній, товщиномір буде показувати значення близько 200-300 мікрон. Все що вище цієї норми, буде говорити про те, що швидше за все, автомобіль піддавався ремонту кузова. Для більш ефективної оцінки товщини фарби рекомендовано використовувати товщиноміри з функцією визначення кількості шарів фарби. Кожна деталь автомобіля повинна мати рівномірний шар лакофарбового покриття. У межах норми вважаються перепади товщини фарби деталі в діапазоні від 20 до 25 мікронів (0,025 мм). Якщо даний показник більше, це говорить про те, що деталь, ймовірно, полірувати або була замінена. При цьому, не варто забувати, що симетричні деталі машини повинні мати приблизно однакові показники ЛКП.

У нашому магазині ви зможете підібрати товщиномір для будь-яких потреб за посиланням:




Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено