Чому авто підводить влітку? П'ять основних причин
22.08.2024
Неможливість з першого обороту ключа оживити свою «ластівку» взимку нікого з водіїв особливо не здивує. А ось влітку може стати приводом для занепокоєння. Адже влітку, здавалося б, таких проблем не повинно бути. Якщо це була не разова акція (хоча і це не показник), тоді слід записатися на ТО, щоб фахівець визначив у чому проблема і що робити далі. Якщо ж у вас є час і базові знання про будову автомобіля, то причину проблеми ви можете визначити самі (у більшості випадків). У цій статті ми поговоримо про 5 найбільш популярних причин «знерухомлення» машини.
А почнемо ми зі стартера
Цей пристрій забезпечує при запуску мінімальні обороти і в такому разі спробу завести двигун супроводжуватимуть характерні клацання. Вирішити проблему можна ремонтом деталі або її заміною. Якщо в машині встановлена МКПП, то тут треба спочатку спробувати завести її зі штовхача. Зазначимо, що фактор раптовості тут практично виключений - перед тим, як стартер повністю вийде з ладу, він обов'язково дасть знати про те, що з ним є проблеми. Ознаками поломки є проблеми при запуску (неохоче розкручування двигуна).
Наступна можлива причина – генератор
Генератор під час руху авто відповідає за підзарядку акумулятора та забезпечення живлення інших елементів електричної системи. Тому якщо на панелі приладів ви бачите сигнал про розряджену батарею акумулятора, то швидше за все має місце проблема з генератором. Про те, що з генератором відбувається щось недобре, може свідчити характерний свист (при включеному моторі). Не варто забувати також і те, що при виході з ладу генератора одночасно відключається і електропідсилювач керма.
Ще одна причина - бензонасос, який закачує пальне в двигун з паливного бака
Про те, що саме він "винний" у тому, що машина не їде, може свідчити наступна ситуація, яку ви могли спостерігати - незадовго до того, як ви не змогли зрушити авто з місця, ви спостерігали зниження тяги двигуна. Найчастіше деталь згоряє від підвищених навантажень через забруднений фільтр грубої очистки. Щоб ця проблема не була актуальною для вас, слід заправлятися якісним паливом у перевірених місцях і не допускати повного спустошення бака.
Ще одна причина – датчик коленвала
Якщо проблема криється в ньому, то стартер при повороті ключа крутитиме двигун, але повний запуск так і не станеться. Історія з датчиком колінвалу досить підступна, адже його вихід з ладу за ознаками схожий на несправності інших датчиків мотора, котушок запалювання та свічок. Фактор раптовості з датчиком колінвалу майже виключений, зазвичай повному виходу з ладу передують холості оберти, що плавають, і втрата динаміки авто. Деякі водії відзначають також моменти, коли авто може заглохнути в дорозі без видимих на те ??причин, а потім легко завестися з першого разу.
Ну і останнє, про що ми поговоримо сьогодні, це електронний блок керування, а по суті "мозок машини"
Ось тут все набагато складніше – несправності у цій «частині» авто, яка пов'язана практично з усіма вузлами транспортного засобу, можуть бути абсолютно непередбачуваними, а симптоми – різними. Найчастіше з ладу виходять запобіжники. Якщо проблема є в якійсь окремій частині системи, заміна елементів обійдеться відносно недорого. А от якщо міняти треба буде весь блок, то доведеться викласти круглу суму.
Залишитися без своєї улюбленої залізної конячки надовго не хоче ніхто, адже авто - це про комфорт і мобільність. Тому проблеми слід вирішувати одразу, не запускаючи ситуацію. Якщо несправність криється все ж таки у стартері, то ми можемо вам допомогти. У нашому магазині ви можете придбати цю деталь та її комплектуючі на найвигідніших для себе умовах. Серед доступних до замовлення позицій є також:
А почнемо ми зі стартера
Цей пристрій забезпечує при запуску мінімальні обороти і в такому разі спробу завести двигун супроводжуватимуть характерні клацання. Вирішити проблему можна ремонтом деталі або її заміною. Якщо в машині встановлена МКПП, то тут треба спочатку спробувати завести її зі штовхача. Зазначимо, що фактор раптовості тут практично виключений - перед тим, як стартер повністю вийде з ладу, він обов'язково дасть знати про те, що з ним є проблеми. Ознаками поломки є проблеми при запуску (неохоче розкручування двигуна).
Наступна можлива причина – генератор
Генератор під час руху авто відповідає за підзарядку акумулятора та забезпечення живлення інших елементів електричної системи. Тому якщо на панелі приладів ви бачите сигнал про розряджену батарею акумулятора, то швидше за все має місце проблема з генератором. Про те, що з генератором відбувається щось недобре, може свідчити характерний свист (при включеному моторі). Не варто забувати також і те, що при виході з ладу генератора одночасно відключається і електропідсилювач керма.
Ще одна причина - бензонасос, який закачує пальне в двигун з паливного бака
Про те, що саме він "винний" у тому, що машина не їде, може свідчити наступна ситуація, яку ви могли спостерігати - незадовго до того, як ви не змогли зрушити авто з місця, ви спостерігали зниження тяги двигуна. Найчастіше деталь згоряє від підвищених навантажень через забруднений фільтр грубої очистки. Щоб ця проблема не була актуальною для вас, слід заправлятися якісним паливом у перевірених місцях і не допускати повного спустошення бака.
Ще одна причина – датчик коленвала
Якщо проблема криється в ньому, то стартер при повороті ключа крутитиме двигун, але повний запуск так і не станеться. Історія з датчиком колінвалу досить підступна, адже його вихід з ладу за ознаками схожий на несправності інших датчиків мотора, котушок запалювання та свічок. Фактор раптовості з датчиком колінвалу майже виключений, зазвичай повному виходу з ладу передують холості оберти, що плавають, і втрата динаміки авто. Деякі водії відзначають також моменти, коли авто може заглохнути в дорозі без видимих на те ??причин, а потім легко завестися з першого разу.
Ну і останнє, про що ми поговоримо сьогодні, це електронний блок керування, а по суті "мозок машини"
Ось тут все набагато складніше – несправності у цій «частині» авто, яка пов'язана практично з усіма вузлами транспортного засобу, можуть бути абсолютно непередбачуваними, а симптоми – різними. Найчастіше з ладу виходять запобіжники. Якщо проблема є в якійсь окремій частині системи, заміна елементів обійдеться відносно недорого. А от якщо міняти треба буде весь блок, то доведеться викласти круглу суму.
Залишитися без своєї улюбленої залізної конячки надовго не хоче ніхто, адже авто - це про комфорт і мобільність. Тому проблеми слід вирішувати одразу, не запускаючи ситуацію. Якщо несправність криється все ж таки у стартері, то ми можемо вам допомогти. У нашому магазині ви можете придбати цю деталь та її комплектуючі на найвигідніших для себе умовах. Серед доступних до замовлення позицій є також:
- Реле стартера, що втягує, Zm Zm902
- Стартер Bosch 0001138005
- Щіткотримач стартера Magneti Marelli 940113080018
- Бендікс стартера ERA ZN0406
- Стартер Denso DSN928 та інші.
Читати інші новини...