Дефлекори вікон і капота

07.08.2017

Одним з найбільш поширених і прижилися елементів тюнінгу автомобілів є дефлектори. На українських дорогах такий аксесуар давно не новинка, а якщо ви ще тільки думаєте, потрібні вашому автомобілю дефлектори чи ні, то давайте розберемося разом: що таке дефлектори вікон і капота, навіщо вони потрібні і як правильно вибрати ці вироби. У перекладі з англійської «дефлектор» - це відсікач, відбивач. Їх основне завдання - забезпечення певної аеродинаміки кузова, при якій сторонні частинки забруднень не потрапляють у внутрішній простір автомобіля.

Дефлектор капота (мухобойка) - це накладка на передню частину автомобіля, яка служить захистом кузова і лобового скла від комах, дрібних камінчиків і піщинок, що зустрічаються на дорогах у величезній кількості. При русі на великій швидкості вони можуть залишити подряпини і відколи на лакофарбовому покритті машини, що, зрозуміло, приносить зайвий клопіт. Завдяки своєму аеродинамічному дизайну, така досить невелика деталь створює висхідний потік повітря щоб уберегти лобове скло і щітки склоочисника від забруднень. Також, дефлектор приймає на себе удари дрібних каменів (а іноді й не дуже дрібних), що допоможе убезпечити лобове скло від можливих тріщин. Деякі водії скаржаться на якість виконуваної мухобойкой роботи, забуваючи при цьому, що ефективність її застосування стає помітною лише на швидкості більше 70 км/год. Правда, в мережі існує і багато позитивних відгуків. Так, деякі автолюбителі стверджують, що створюваний дефлектором ламінарний потік повітря, може підняти вгору не тільки мух (або інших комах), а також справляється з піском, дрібними камінчиками і брудом, яка летить з-під коліс проїжджаючих повз вантажівок. Досить часто в дефлектор потрапляють і великі камені, а відбившись від нього перелітають через дах, не пошкодивши при цьому капот і лобове скло.



Дефлектори вікон ж виконують функцію відведення потоків повітря, води і бруду від бічних стекол. Вони допомагають поліпшити огляд водієві під час дощу, адже вони не дозволяють краплях брудної води затримуватися на склі, тим самим утворюючи розлучення бруду. Вода просто буде обволікати вітровики і стікати по їх поверхні. Якщо вікно буде опущено, то встановлений елемент запобіжить поява протягу в салоні, відводячи повітря від вікна. Також це стане чудовою знахідкою для курців - дим більше не буде потрапляти всередину, потоки повітря витягують його з салону.

Як це працює?

Як вже говорилося раніше, дефлектор капота - це його захист від механічних пошкоджень, викликаних ударами комах або дрібних частинок дорожнього покриття. Що ж конкретно Ви отримаєте вирішивши встановити подібну деталь? Переваг чимало: при русі зі швидкістю від 70 км/год ваше авто буде захищати повітряний щит, підхоплює і перекидають через нього все попадаються на шляху дрібні предмети, а також комах, бруд, що летить з під коліс зустрічних машин, краплі з калюж. При цьому на капоті і лобовому склі не повинно залишитися ніяких пошкоджень.



Дефлектор капота забезпечує можливість запобігання ДТП, адже навіть маленький камінчик, що потрапив на лобове скло, на кілька секунд дезорієнтує водія, а бризки брудної води, перш ніж їх приберуть двірники, погіршують видимість. «Мухобойки» роблять передню частину автомобіля більш виразною, підкреслюють силует, тим самим покращуючи загальний зовнішній вигляд.


Основне ж призначення вітровики - це здійснювати вентиляцію салону при поганих погодних умовах, наприклад, під час дощу. Багато автомобілістів стикаються з ситуацією, коли скла запотівають зсередини і система кондиціонування не в змозі впоратися з подібним явищем. Основна причина запотівання - різниця температур в салоні і на вулиці. Найпростіший спосіб - це відкрити вікно, але як це зробити, якщо йде дощ? Саме для цих цілей і придумані дефлектори вікон. Вони покращують повітрообмін в салоні машини, а якщо вікна часто запотівають, забезпечена ними природна вентиляція позбавить Вас від подібних проблем.

Як вибрати?

Вибираючи дефлектори, зверніть увагу на матеріал, з якого вони виготовлені. Найбільш часто зустрічаються вітровики з акрилу (оргскла) і полікарбонату, так само деякі виробники пропонують пластикові вироби. Оргскло - акрилова смола, синтетичний вініловий полімер метилметакрилату, термопластичний прозорий пластик, основною перевагою якого є його легкість і стійкість до морозу, хімічних речовин і УФ-променів. Прийнято вважати, що основна відмінність полікарбонату від оргскла складається в його збільшеної міцності, ударостойкости і стійкості до високих температур. Дефлектори високої якості повинні бути добре оброблені і не мати пошкоджень покриття: шорсткостей або потертостей. В принципі, тут і на око можна визначити рівень їх якості: оригінал істотно відрізняється від китайської підробки. Задумайтесь також про спосіб кріплення. Фірмові дефлектори капота продаються в комплекті зі спеціальними кронштейнами, при установці таких дефлекторов свердлити капот не потрібно, а для кріплення використовуються вже наявні в наявності заводські отвори. Дефлектори вікон можуть бути двох типів: вітровики-вставки, які вставляються під ущільнювач, і вітровики клеяться на дверну рамку над склом.

Вітровики-вставки виглядають більш компактно, але можуть завдавати шкоди деталям склопідіймача. Відбувається це, перш за все, через зіткнення скла з вітровики. Автомобільні виробники не розраховують на те, що на шляху скла виявиться предмет, іноді по товщині рівний самому склу. Другим фактором, який також йде не на користь вставкам, - це наявність в сучасних автомобілях системи безпечного закриття скла. У разі якщо на шляху скла виявився сторонній предмет, воно почне автоматично опускатися вниз. Мало кому хотілося б під час дощу безуспішно намагатися закрити вікна в автомобілі, оснащеному подібною системою, але ж у більшості сучасних автомобілів можна зіткнутися з подібною ситуацією.

Клеяться вітровики хоч і мають, як правило, великі розміри, але подібних недоліків позбавлені. Вони відрізняються своєю полегшеної установкою і простий експлуатацією. Повторюють вигини тих деталей, на які кріпляться. В довершення, правильно встановлений клеїться дефлектор чи не спровокує проблеми зі склопідйомниками і прослужить тривалий час.

Як виглядає?

Важливим моментом у виборі дефлекторів є їх дизайн. Якщо ви хочете в результаті отримати ідеальний образ автомобіля, то все-таки варто звертати увагу на такі дрібниці як колір і форма дефлектора і його поєднання з конкретною моделлю машини. Деякі виробники випускають дефлектори плавних округлих форм, які будуть чудово виглядати на відповідних автомобілях. У деяких випадках краще придивитися в більш чітким геометричним дизайнам, які допомагають створити більш агресивний зовнішній вигляд автомобіля.



У наш час дефлектори можна придбати в декількох колірних варіантах: тонованому (рис. 1), світло-димчастому (рис. 2), карбоновому (рис. 3). Так само доступні варіанти з хром молдингом (рис. 4). Захист такого роду стане найстильнішою і красивою деталлю будь-якого автомобіля, надаючи йому більш агресивний вигляд, що говорить про потужність і високу швидкість.

Дефлектори підкреслюють естетичний вигляд більшості автомобілів, підкреслює їх силует, що особливо актуально для багатьох джипів і майже всіх легкових автомобілів, а головне - добре виглядає в поєднанні з дефлектором капота!

Як встановити?

Тепер виникає питання як правильно встановити дефлектори, щоб в результаті не зіткнутися з можливими проблемами. З одного боку можна довірити справу професіоналам і звернеться в станцію технічного обслуговування, але з іншого - шкода витрачати гроші на таку дрібницю. Якщо ви думаєте також - правильно робите. Установка як дефлекторів вікон, так і дефлектора капота своїми руками справа нехитра і займе не багато часу. Але для початку слід пам'ятати, що один з головних критеріїв успішної установки - правильний підбір деталі. Так як цей аксесуар виключно модельний, то логічним буде підбирати його під конкретну модель автомобіля. Потім, заглянувши в інструкцію, потрібно розібратися в способі його установки.



Монтаж мухобоек може проводитися через кронштейни-кліпси або з використанням штатних технологічних отворів (рис. 2,3). Так само є варіанти дефлекторів, які кріпляться на двосторонній скотч (рис. 1). У сучасних моделях дефлекторів капота рідко зустрічаються кріплення, для яких необхідно свердління капота (рис. 4), їх установка тепер максимально проста і безпечна для лакофарбового покриття вашого авто. Фіксація через кронштейни-кліпси (один з найпростіших і розповсюджених способів) має на увазі кріплення за кромку капота за принципом прищіпок. З внутрішньої сторони такі прищіпки мають прокладку з м'якого матеріалу, а значить фарба не страждає. Процес установки складається з наступних етапів: спочатку вимийте і висушіть капот автомобіля; дефлектор разом з кріпленнями потрібно дістати з упаковки і приміряти до місця установки; закріпіть кронштейни на мухобійку і повторіть примірку, відзначаючи маркером місце їх установки на капоті; зніміть кронштейни з дефлектора і встановіть їх на кромку капота; візьміть мухобойку і розмістивши її відповідно до відміток, прикрутіть до кронштейнами; за допомогою гвинтів, закріпіть кронштейни до внутрішнього каркасу капота (якщо його конструкція це передбачає).

Так само не повинно виникнути складнощів при самостійній установці дефлекторів вікон. На початку прикладіть нові деталі туди, куди хочете їх прикріпити, і відзначте потрібне місце. Потім поверхню рамок потрібно знежирити серветками з вмістом спирту. Візьміть деталь і створіть «язички», злегка відігнувши плівку з усіх боків і приклейте дефлектори до намічених місцях.

Ви, швидше за все, помітили, що нічого складного в установці дефлектора своїми руками немає, але якщо питання все-таки виникнуть, то на допомогу прийде інструкція, яка додається до будь-якої такої деталі і всесвітня павутина. На сьогоднішній день, в Інтернеті можна знайти величезну кількість відеороликів присвячених даній темі, а якщо спробуєте, то зможете отримати навчальну інформацію щодо потрібної Вам моделі.



Читати інші новини...

У вашому кошику
Корзина пуста
Інформація
Потрібна інформація не знайдено